Gå til innhold

Været i Lofoten og Alta

Anbefalte innlegg

Gjest vil til syden jeg...
Skrevet

Kan det virkelig være slik at det nesten er vintervær i Lofoten fremover?

Står på Yr.no at det er 11 grader og regn i Lofoten!!!

Å nei, og huttetu... vi skal på ferie til Lofoten og Alta til helgen og da reiser vi fra 25 grader og sol og DIT!

Æsj åh....

Gjest thurd
Skrevet

''Står på Yr.no at det er 11 grader og regn i Lofoten!!!''

Hvis det er noen trøst har det vært lignende vær i Trondheim nesten hele sommeren. Den siste uka har det vært pent da.

Skrevet

11 grader og regn er nordnorsk sommervær. :-) Vær bare glad for at detikke er 4 grader og regn - det er nordnorsk sommervær det også.

Gjest vil til syden jeg...
Skrevet

Hvis det er noen trøst har det vært lignende vær i Trondheim nesten hele sommeren. Den siste uka har det vært pent da.

Det er egentlig ingen trøst for meg nei:)

Men kanskje vi da kan håpe at sommeren kommer da, og at YR ikke stemmer... Må jo komme noe sommer nordover og:)

Gjest værsjuk
Skrevet

Dere har da i det minste hatt 25 grader og sol, så ikke klag. :-p

Gjest værsjuk
Skrevet

Det er visst slutt på det...

Skrevet

''vi skal på ferie til Lofoten og Alta til helgen og da reiser vi fra 25 grader og sol og DIT!''

Jeg antar at den som velger å dra til Lofoten på sommerferie gjør det på tross av værstatistikken i området, og ikke fordi de regner med at "der er det alltid så godt og varmt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...