Gå til innhold

Hadde du fanget en løshund?

Anbefalte innlegg

Gjest Lalala lalala
Skrevet

Eller hadde du latt den finne veien hjem selv?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• morsan

4

• candyqueen_83

3

• filiokus81

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er vant med at løshunder holder man seg langt unna, pga. faren for rabies, annen sykdom og bitt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er vant med at løshunder holder man seg langt unna, pga. faren for rabies, annen sykdom og bitt.

Med vennlig hilsen

Hunder i Norge har ikke rabies. Den sykdommen finnes ikke i dette landet, ikke enda i alle fall. Ikke siden 18brødmangel eller noe. http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies

Og hvis hunden ikke er større enn en litt stor katt eller oppviser enorm entusiasme og glede over å se meg. Så fanger jeg den og sier fra til eier/falken.

I motsatt fall får den greie seg sjæl!

Gjest verinoca
Skrevet

Hunder i Norge har ikke rabies. Den sykdommen finnes ikke i dette landet, ikke enda i alle fall. Ikke siden 18brødmangel eller noe. http://no.wikipedia.org/wiki/Rabies

Og hvis hunden ikke er større enn en litt stor katt eller oppviser enorm entusiasme og glede over å se meg. Så fanger jeg den og sier fra til eier/falken.

Jo, men er dog viktig å poengtere at man er bereist. :-)

Skrevet

Jeg vet at man ikke har rabies på fastlands-Norge (Svalbard var ikke "rent"), men jeg går ikke nær løshunder uansett.

Det er dog ikke mange løshunder i Norge, uansett. De fleste er nok eiet av noen, og har stukket av.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Mulig. Jeg orker ikke engasjere meg i tolkning av underliggende beskjeder i innlegg. Særlig ettersom dagens teknologi tar deg til månen på et par tastetrykk og former hva slags bilde du skal ha av ting fra sofakroken. :0)

Skrevet

Med tanke på nicket mitt, så føler jeg virkelig ikke at det er noe å poengtere! :-)

Men kanskje det er viktig for deg å poengtere det? Sånn siden du ikke skriver om sak, men om "Sør".

Med vennlig hilsen

Gjest verinoca
Skrevet

Med tanke på nicket mitt, så føler jeg virkelig ikke at det er noe å poengtere! :-)

Men kanskje det er viktig for deg å poengtere det? Sånn siden du ikke skriver om sak, men om "Sør".

Med vennlig hilsen

Nicket ditt er kun en himmelretning, så det er ikke mulig å lese noe ut av det.

Skrevet

Nicket ditt er kun en himmelretning, så det er ikke mulig å lese noe ut av det.

Sør er en forkortelse for Sørlige Halvkule, siden jeg bodde der før (i Afrika).

Med vennlig hilsen

Gjest verinoca
Skrevet

Sør er en forkortelse for Sørlige Halvkule, siden jeg bodde der før (i Afrika).

Med vennlig hilsen

Jada, det har jeg lest ørtogfjerti ganger før.

Skrevet

Jada, det har jeg lest ørtogfjerti ganger før.

Så da visste du hvorfor "Sør".

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men virker hunden agresiv så er det mulig jeg lar være (har blitt bitt en gang) Men ringer Viking og melder fra om jeg ikke får tak i den.

Gjest verinoca
Skrevet

Så da visste du hvorfor "Sør".

Ja, og derfor min kommentar om at du må gjøre et poeng av å være bereist. Nicket ditt sier ingenting før du forklarer.

Skrevet

Ja, og derfor min kommentar om at du må gjøre et poeng av å være bereist. Nicket ditt sier ingenting før du forklarer.

Men det er du, og ikke jeg, som gjør et poeng av "bereist". Det er jo du som skriver om det.

Gjest verinoca
Skrevet

Men det er du, og ikke jeg, som gjør et poeng av "bereist". Det er jo du som skriver om det.

Men det er da ganske underlig å påpeke at man ikke vil fange hunder i Norge fordi man er vant til rabies.. Om man ikke vil ha frem at man er bereist.

Gjest den danske loff
Skrevet

Med vennlig hilsen

''Med tanke på nicket mitt, så føler jeg virkelig ikke at det er noe å poengtere! ''

Du bor ikke i Kristiansand?

Gjest den danske loff
Skrevet

Men det er da ganske underlig å påpeke at man ikke vil fange hunder i Norge fordi man er vant til rabies.. Om man ikke vil ha frem at man er bereist.

Spot on.

Skrevet

Du er aldri interessert i å høre etter eller virkelig ta til deg hva andre sier. Du forherliger deg selv og dine meldinger. I din verden har du alltid rett og du gir ikke rom til andres meninger. I tillegg tar du over dol, og du mener det er i din rett. Hvis man kritiserer deg, er det alltid en gjeng som tar deg i forsvar.

Med vennlig hilsen

Gjest den danske loff
Skrevet

Kommer an på kjøteren.

Skrevet

Men nå var det jo ikke bare det jeg skrev:

''Jeg er vant med at løshunder holder man seg langt unna, pga. faren for rabies, annen sykdom og bitt.''

Utover det er det egentlig greit hvis du diskuterer sak, i stedet for "Sør".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...