Gå til innhold

Digger DOL, men:


Angustia

Anbefalte innlegg

1) Hvorfor nick- / personangrepene?

2) Og hvorfor bytte nick stadig vekk? Skjønner det viss du legger ut noe sensitivt på Seksualitet eller Samliv, evt om du poster noe som kan "avsløre" deg.

Men i generelle debatter skjønner jeg ikke det.

Blond hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angustia

    18

  • hidi, the scorpion

    8

  • Sør

    6

  • Katt-ja

    5

Enig ang. nick-bytte. Jeg endrer til noe annet hvis jeg synes at det jeg vil svare identifiserer meg (men det er ikke alltid lett å se for andre, at det jeg skriver identifiserer meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bytte navn fordi DOL/maskina mi la inn e-post-adressen min som signatur og få heter det navnet.

Det skjønner jeg VELDIG godt :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

Jeg tar meg den frihet å bytte nick iblant. Og at det skal være vanskelig å forstå, er for meg vanskelig å forstå. Det man skriver på internett blir her "for alltid", og det er da ikke bare deltakerne i diskusjoner som se det en skriver.

For meg er det rett og slett en selvfølge å "starte på nytt" med annet nick en gang i året eller så - og vil si at det nesten er blåøyd å ikke gjøre det samme.

Enkelte her inne svært utleverende om seg selv, med det samme nicket i år etter år etter år. Jeg forstår ikke dét. Hva slik informasjon kan brukes til har jeg dessverre ikke fantasi til (er ingen criminal mind akkurat), men det handler heller ikke om å være paranoid. Jeg mener det er å ha nettvett, og verne om seg selv og sin familie. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang. nick-bytte. Jeg endrer til noe annet hvis jeg synes at det jeg vil svare identifiserer meg (men det er ikke alltid lett å se for andre, at det jeg skriver identifiserer meg)

Det skjønner jeg godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg den frihet å bytte nick iblant. Og at det skal være vanskelig å forstå, er for meg vanskelig å forstå. Det man skriver på internett blir her "for alltid", og det er da ikke bare deltakerne i diskusjoner som se det en skriver.

For meg er det rett og slett en selvfølge å "starte på nytt" med annet nick en gang i året eller så - og vil si at det nesten er blåøyd å ikke gjøre det samme.

Enkelte her inne svært utleverende om seg selv, med det samme nicket i år etter år etter år. Jeg forstår ikke dét. Hva slik informasjon kan brukes til har jeg dessverre ikke fantasi til (er ingen criminal mind akkurat), men det handler heller ikke om å være paranoid. Jeg mener det er å ha nettvett, og verne om seg selv og sin familie. Enkelt og greit.

Ok, ser den. Er kanskje naiv som tror at jeg kan stå for det jeg skriver, fullt navn eller nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Ok, ser den. Er kanskje naiv som tror at jeg kan stå for det jeg skriver, fullt navn eller nick...

Ja, det synes jeg. Hele verden kan se hva du skriver, og det blir aldri borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg. Hele verden kan se hva du skriver, og det blir aldri borte.

Hmpf, det er grunnen til at jeg ikke er på MSM (?) eller Fjesboka - men DOL er da uskyldig, eller? Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Hmpf, det er grunnen til at jeg ikke er på MSM (?) eller Fjesboka - men DOL er da uskyldig, eller? Huff....

Lurer på om de mest selvutleverende nickene her inne har like private statusoppdateringer? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Lurer på om de mest selvutleverende nickene her inne har like private statusoppdateringer? :-)

Jeg synes at faste nick er flott! At dere vil forandre nick innimellom er helt greit, men derfra til å "mobbe" faste brukere synes jeg er totalt unødvendig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Jeg synes at faste nick er flott! At dere vil forandre nick innimellom er helt greit, men derfra til å "mobbe" faste brukere synes jeg er totalt unødvendig:(

Jeg mobber da for søren ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg mobber da for søren ikke!!!

Du insinuerer at de med faste nick ikke vet sitt eget beste, gjør du ikke?

Jeg har hatt fast nick i flere år, og om noen skulle kjenne meg igjen, så står jeg for alt jeg har skrevet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Du insinuerer at de med faste nick ikke vet sitt eget beste, gjør du ikke?

Jeg har hatt fast nick i flere år, og om noen skulle kjenne meg igjen, så står jeg for alt jeg har skrevet;)

Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant. Men mobbing er det definitivt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Jeg måtte bytte navn fordi DOL/maskina mi la inn e-post-adressen min som signatur og få heter det navnet.

Det kan du endre i brukerprofilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...