Gå til innhold

Digger DOL, men:


Angustia

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant. Men mobbing er det definitivt ikke!

''Lurer på om de mest selvutleverende nickene her inne har like private statusoppdateringer? :-)''

Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angustia

    18

  • hidi, the scorpion

    8

  • Sør

    6

  • Katt-ja

    5

Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant. Men mobbing er det definitivt ikke!

''Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant.''

Jeg har ikke byttet nick på mange år. Jeg skriver ikke innlegg som det ville gjøre meg noe om folk visste at det var meg som hadde skrevet. De gangene jeg skriver noe som identifiserer meg litt tydeliger, eller hvis det er personlige, medisinske ting jeg skal spørre om, da tar jeg et engangsnick.

På samme måte legger jeg ikke ut bilder eller statuser på Facebook som det ville gjøre meg noe om ble publisert til resten av verden. I tillegg vet jeg jo at det er svært lite sannsynlig at resten av verden ville vært interessert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Lurer på om de mest selvutleverende nickene her inne har like private statusoppdateringer? :-)''

Hva er dette?

Facebook, regner jeg med hun mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant.''

Jeg har ikke byttet nick på mange år. Jeg skriver ikke innlegg som det ville gjøre meg noe om folk visste at det var meg som hadde skrevet. De gangene jeg skriver noe som identifiserer meg litt tydeliger, eller hvis det er personlige, medisinske ting jeg skal spørre om, da tar jeg et engangsnick.

På samme måte legger jeg ikke ut bilder eller statuser på Facebook som det ville gjøre meg noe om ble publisert til resten av verden. I tillegg vet jeg jo at det er svært lite sannsynlig at resten av verden ville vært interessert :-)

Akkurat som meg :)

Alt jeg skriver her kan jeg stå for, så jeg ser ingen grunn til å anonymisere meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg insinuerer ikke, jeg sier rett ut at jeg synes det er blåøyd å ikke bytte nick iblant. Men mobbing er det definitivt ikke!

Hvorfor er det blåøyd? Så lenge man skriver på en sivilisert måte man kan stå for i full offentlighet så ser jeg ikke problemet... Det er klart at folk som liker å krangle og henge ut andre kan få poblemer dersom de ikke anonymiseres ytterligere, men dette gjelder jo ikke så mange av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du insinuerer at de med faste nick ikke vet sitt eget beste, gjør du ikke?

Jeg har hatt fast nick i flere år, og om noen skulle kjenne meg igjen, så står jeg for alt jeg har skrevet;)

Herlig, hidi, the scorpion! En av grunnene til at jeg ser opp til deg ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Herlig, hidi, the scorpion! En av grunnene til at jeg ser opp til deg ;-D

Nå er det på tide å få meg ned på bakken igjen;)))

Men tusen takk!

*rødmer av glede*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Hvorfor er det blåøyd? Så lenge man skriver på en sivilisert måte man kan stå for i full offentlighet så ser jeg ikke problemet... Det er klart at folk som liker å krangle og henge ut andre kan få poblemer dersom de ikke anonymiseres ytterligere, men dette gjelder jo ikke så mange av oss...

Hvorfor jeg mener det er blåøyd har jeg vel forklart.

Les hvilken som helst innføring i nettvett og jeg vil vedde på at det står noe om å holde seg anonym.

Jeg vet utrolig mye om enkelte nick her inne, deriblant deg. Ikke fordi jeg samler info systematisk, men fordi vi har vært her lenge og skrevet mye. Slik info kan av feil personer brukes på negative måter.

Kall meg gjerne paranoid, jeg mener det er sunn fornuft. Det du skriver blir aldri borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide å få meg ned på bakken igjen;)))

Men tusen takk!

*rødmer av glede*

Det er ektefølt, ikke smiger - ta det til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Akkurat som meg :)

Alt jeg skriver her kan jeg stå for, så jeg ser ingen grunn til å anonymisere meg...

Det handler ikke om stå for eller ikke stå for, men å legge ut informasjon om seg selv og familien.

Kanskje "uskyldige" temaer der og da, som din datters svetting, men om noen skulle finne på å samle, ville de hatt en vanvittig menge info om deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvorfor jeg mener det er blåøyd har jeg vel forklart.

Les hvilken som helst innføring i nettvett og jeg vil vedde på at det står noe om å holde seg anonym.

Jeg vet utrolig mye om enkelte nick her inne, deriblant deg. Ikke fordi jeg samler info systematisk, men fordi vi har vært her lenge og skrevet mye. Slik info kan av feil personer brukes på negative måter.

Kall meg gjerne paranoid, jeg mener det er sunn fornuft. Det du skriver blir aldri borte.

Men det gjør da ingenting at folk vet noe om meg så lenge det er det samme som mine bekjente ellers vet om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det handler ikke om stå for eller ikke stå for, men å legge ut informasjon om seg selv og familien.

Kanskje "uskyldige" temaer der og da, som din datters svetting, men om noen skulle finne på å samle, ville de hatt en vanvittig menge info om deg og dine.

Jeg er glad jeg ikke er paranoid ;)

Hadde datra mi vært flau over dette og ikke vært åpen om det så hadde saken vært en annen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det blåøyd? Så lenge man skriver på en sivilisert måte man kan stå for i full offentlighet så ser jeg ikke problemet... Det er klart at folk som liker å krangle og henge ut andre kan få poblemer dersom de ikke anonymiseres ytterligere, men dette gjelder jo ikke så mange av oss...

Signeres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

Men det gjør da ingenting at folk vet noe om meg så lenge det er det samme som mine bekjente ellers vet om meg?

Gjør som du vil. Som jeg sier, jeg har ingen kriminell hjerne, jeg klarer ikke å forestille meg hva slik info kan brukes til. Men jeg har derimot ingen problemer med å forestille meg at enkelte andre kan utnytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Jeg er glad jeg ikke er paranoid ;)

Hadde datra mi vært flau over dette og ikke vært åpen om det så hadde saken vært en annen:)

Hvor åpen var hun om det, du skerv jo at hun skjulte det så godt hun kunne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvorfor jeg mener det er blåøyd har jeg vel forklart.

Les hvilken som helst innføring i nettvett og jeg vil vedde på at det står noe om å holde seg anonym.

Jeg vet utrolig mye om enkelte nick her inne, deriblant deg. Ikke fordi jeg samler info systematisk, men fordi vi har vært her lenge og skrevet mye. Slik info kan av feil personer brukes på negative måter.

Kall meg gjerne paranoid, jeg mener det er sunn fornuft. Det du skriver blir aldri borte.

Er du besatt av å samle info om dolere?

Om vi ikke har noe å skjule (har du?), hvorfor forsøker du å belære oss?

Vi vet hva vi skriver, men du forsøker å gjøre oss dumme, naive, som ikke har peiling...

Kanskje vi får mer ut av DOL enn du gjør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Er du besatt av å samle info om dolere?

Om vi ikke har noe å skjule (har du?), hvorfor forsøker du å belære oss?

Vi vet hva vi skriver, men du forsøker å gjøre oss dumme, naive, som ikke har peiling...

Kanskje vi får mer ut av DOL enn du gjør;)

Du har ikke skjønt et kvekk av det jeg skriver, hidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvor åpen var hun om det, du skerv jo at hun skjulte det så godt hun kunne?

Klart man ikke viser fram våte armhuler, men man kan jo være åpen om problemet allikevel ;) Hun er faktisk en veldig åpen person :) Forresten var hun sengevæter i mange år og alle i klassen visste det + mange andre. Det var hun selv som ønsket å fortelle klassen om dette og da kom det faktisk noen til som våget å fortelle om sitt problem. Jeg ønsket at hun skulle holde tett om det, men som hun sa - dette kan jeg jo ikke styre selv, så det er jo ikke min skyld. Gjett om jeg var stolt av henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du har ikke skjønt et kvekk av det jeg skriver, hidi.

Joda;)

Men din omsorg virker malplassert, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Klart man ikke viser fram våte armhuler, men man kan jo være åpen om problemet allikevel ;) Hun er faktisk en veldig åpen person :) Forresten var hun sengevæter i mange år og alle i klassen visste det + mange andre. Det var hun selv som ønsket å fortelle klassen om dette og da kom det faktisk noen til som våget å fortelle om sitt problem. Jeg ønsket at hun skulle holde tett om det, men som hun sa - dette kan jeg jo ikke styre selv, så det er jo ikke min skyld. Gjett om jeg var stolt av henne da :)

Kjære togli, du er så søt.. :-)

Du klarer selvsagt fint selv å vurdere hva du vil dele og ikke - men når jeg som velger å skifte nick iblant blir bedt om å forklare årsaken, så gjør jeg det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...