hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hver sin smak;) Jeg er personlig ikke betatt av tatoveringer... 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hver sin smak;) Jeg er personlig ikke betatt av tatoveringer... Men du er en lærer da, man kan ikke forvente noe annet! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Men du er en lærer da, man kan ikke forvente noe annet! Nja, si ikke det. En lærer på skolen til poden har barbert hode, enorme overarmer, kanarigul plastikkracer og belte med blinghodeskalle på. Jeg tror lærere kommer i alle fasonger i disse dager! *tror hidi er kul* :0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg ville ikke ha gjort det, og jeg synes heller ikke det er pent på andre - mer i retning Harry på en måte... Men for all del, har du veldig lyst så gjør da det:-) 0 Siter
Gjest Tattoica Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hva med å tatovere overarmen på hodeskallen? 0 Siter
Orio Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Vent til neste sommer og se om du fortsatt har lyst. 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Nja, si ikke det. En lærer på skolen til poden har barbert hode, enorme overarmer, kanarigul plastikkracer og belte med blinghodeskalle på. Jeg tror lærere kommer i alle fasonger i disse dager! *tror hidi er kul* :0) Hidi er Kul ja! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Be my guest. Jeg synes det er harry. Men du er også lærer...))) 0 Siter
Gjest jallajens Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hva med en negresse på rompeballen? 0 Siter
Gjest Amourosia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Men du er også lærer...))) Hidi, du er nok den eneste læreren her. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hidi, du er nok den eneste læreren her. Neida, bare spør Mariaflyfly;)) 0 Siter
Axcia Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du vil mest sannsynlig angre. Ikke særlig classy med sånne tattiser. Jeg tenkte at jeg skulle tatovere meg for 15 år siden, men er glad jeg avsto fra den tanken. 0 Siter
Gjest 43 år. Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg vil selv tatovere meg i nærmeste fremtid. Men det skal være et motiv som ikke er stygt,eller ekkelt eller frekt. Hodeskalle på damer er stygt. En rose eller pen dame osv. er koselig og pent. Husk at du skal være i arbeidslivet i mange år fremover. Med en sær tatovering så er det mange arbeidsgivere som kvier seg for å gi jobben til både menn og damer med slikt på kroppen som kan vises. Om sommeren vil det sees godt på overarmen når man går med kortermet t-skjorte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hidi, du er nok den eneste læreren her. Nope - glem ikke meg ;-) 0 Siter
nick Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Dersom du veier 120 kilo og kjører Harley, go for it! Er du ikke i denne ekslusive championklassen, så bør du avstå. 0 Siter
Gjest tuuudeliii Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Jeg syns tattisser kan være stilig, men hodeskaller går ikke under den kategorien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.