Gjest uerfaren databruker Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg får stadig opp at "maskinen har for lite virtuelt minne" og har fjernet en del bilder jeg har hatt liggende. hva slags filer tar mest plass på pc'en? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg sitter her og leser "når VASKEmaskinen har lite virtuellt minne..." og kjente at haka traff bordplata i det jeg forsøkte å ta inn åssen det der hang sammen... Men for all del... en vakker dag ser vi sikkert Dynastiet i glassdøra på vaskemaskinen mens den koker undikene våre. :0D 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Hei, Det er snakk om virtuelt minne, og ikke hvor mange filer du har på harddisken din. Gå til "Control Panel" (Start-menyen, så ser du det) Dobbelklikk på "System" Velg "Advanced"-fanebladet, og klikk på "Performance" (ytelse")-knappen. Velg "Advanced"-fanebladet i det nye vinduet, og klikk på "Change" (Endre) virtuelt minne helt nederst. Jeg har 1536 MB på min. Med vennlig hilsen Velg 0 Siter
Gjest Casta Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Det beste du kan gjøre er å installere mer ram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.