Gå til innhold

hva har jeg gjort?


beib

Anbefalte innlegg

En liten tanke vokser seg større og større,ondskap og redsel tar overhånd.

Føler meg innestengt i ett mørke,lyset er der,men langt langt borte,rekker ut hånden min,skriker om hjelp.

Hva har jeg gjort for og fortjene dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Ja det har jeg også lurt på mange ganger.

Hva faen har jeg gjort som er så galt att jeg må gjennom alt dette.

Livet er rart.

*kos fra dukkelise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dessverre slik at hendelser rammer en mer tilfeldig...dessverre...

Så om andre mennesker bestemmer seg for å være onde, er det lite man kan gjøre med det; skulle selvsagt ønske man kunne gjort noe med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du.

Jeg har hatt de tankene selv,senest i natt.Men vi har ikke gjørt noe galt...det er ikke vår feil,prøv å tro meg.Jeg VET at det som skjedde ikke er min feil,men likevel gir jeg meg skylda.

I natt så jeg ikke noe lys,jeg lå bare å gråt og ønsket meg bort.

Men du....det ordner seg......det kan ta litt tid....men det ordner seg.

forsiktig klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg også lurt på mange ganger.

Hva faen har jeg gjort som er så galt att jeg må gjennom alt dette.

Livet er rart.

*kos fra dukkelise*

Ja sv og til tenker jeg at jeg må jo ha gjort noe forferdelig for og fortjene dette,men jeg fortjener det ikke.INGEN fortjener det.Hva kan få noen til og gjøre noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere! Det har pinadø jeg også lurt på mange ganger! Hvorfor MEG? Og alle de tankene der.

En gang var det en journalist som skrev et brev til meg der han mente at det var MENINGEN at jeg skulle voldtas!! Fordi jeg hadde styrke og krefter til å starte DIXI og reise "verden rundt" for å hjelpe andre. Kan tro jeg grein da jeg leste det brevet. Kvalmt var det. Det er da vel ingen som har som oppgave her i livet å bli voldtatt for deretter å bli "misjonær"???

Men når jeg tenker meg om har det som skjedde medført en rekke positive ting: jeg har møtt mennesker jeg ellers aldri hadde blitt kjent med, som har blitt de beste vennene jeg noen gang har hatt! Venner jeg ikke ville vært foruten! Og jeg har lært utrolig mye, både om helsevesenet, lovverket, politiet, samarbeid med media osv. osv.

Så utrolig nok har det vondeste som noen gang har skjedd meg ført til lærdom, erfaring og vennskap jeg aldri ville vært uten!

Merkelig hvordan det der henger sammen.

Kanskje dere også kan treffe venner gjennom DOL, DIXI eller andre steder på grunn av det dere har opplevd, og få den samme positive opplevelsen som jeg har? Det hadde vært supert!

Klem fra filosofisk Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...