Gå til innhold

Gruer meg til legebesøk i dag


threzi

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og gruer meg til jeg skal til skolelegen om en liten stund. Jeg er så nervøs at jeg har kastet opp flere ganger. Det er så vanskelig nå fortiden. Jeg kjenner meg ikke igjen.... Jeg skal be om å bli innlagt..

Jeg ønsker alle her lykke til, skal tenker på dere alle sammen..

til så lenge, ta vare på dere selv...

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, lille venn! Skulle ønske jeg kunne følge deg, så du slapp å gå alene! Jeg skal i hvert fall være med deg i tankene - hvis det kan hjelpe litt??

Skulle ønske jeg kunne klare å overbevise deg om at du ikke trenger å være redd. Men det blir bare ord, det skjønner jeg. Du er modig som en tiger som har den innstillingen du har nå! Dette klarer du, threzi! For du har mange i ryggen her fra DOL som virkelig bryr seg!

*Holder rundt deg og gir deg en god klem*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...