Gå til innhold

Noen her fra nord?


Gjest Bea

Anbefalte innlegg

Nå er det vel noen som lurer fært kan jeg tenke meg..

Jeg lurer bare på om noen av dere som bruker dol, her på overgrep er fra nord/nordland/evnt, omegn.

Jeg leste innlegget skrevet av deg Grete, og jeg lurer på om ikke det finnes en måte vi kan møtes, vi som bor her i nord..

Tror det kunne vært av interesse iallefall for meg.

Å møte noen man vet er i samme situasjon. Bare for å treffes, og kanskje bare gå på kafe eller lignende..

Så er det noen av dere her inne som er fra nord, vær så snill å svar her, uansett om du vil møte noen eller ikke.. Grete, kan du være så snill å si din mening om dette hvis du leser her?

Jeg er en person som sperrer meg mye inne, og tror nok jeg ville møtt opp, dersom vi ikke blir så mange, og at jeg hadde visst at det er andre som er "som meg"..

Klem fra Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Bea!

Dette synes jeg var et veldig bra initiativ fra deg! Nå vet jeg ikke hvor i nord du bor, men jeg vet at det er flere her inne som bor i Tromsø. De har forsøkt å få til en DIXI-gruppe, men finner visst ingen som kan være leder i gruppen.

Men bare det å treffes på kafé, snakke litt med andre DOL'ere og kjenne at man ikke er alene i verden kan gjøre veldig godt. Så jeg oppfordrer alle som bor i nord å svare Bea!

Og skal jeg tilfeldigvis holde et foredrag e.l. i nord, skal jeg gi beskjed så vi kan treffes!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bea!

Dette synes jeg var et veldig bra initiativ fra deg! Nå vet jeg ikke hvor i nord du bor, men jeg vet at det er flere her inne som bor i Tromsø. De har forsøkt å få til en DIXI-gruppe, men finner visst ingen som kan være leder i gruppen.

Men bare det å treffes på kafé, snakke litt med andre DOL'ere og kjenne at man ikke er alene i verden kan gjøre veldig godt. Så jeg oppfordrer alle som bor i nord å svare Bea!

Og skal jeg tilfeldigvis holde et foredrag e.l. i nord, skal jeg gi beskjed så vi kan treffes!

Klem fra Grete :-)

Takk for svaret dixi.

Jeg er fra Lofoten, men jeg kommer til å stille opp om du skulle holde foredrag her nord Grete.

Kom da vell:)

Det hadde vært en fin anledning til å møtes, uansett om man bor i Tromsø eller Bodø eller hvor som helst...

Jeg håper virkelig at det kan skje en gang i nærmeste framtid. Lov meg at du skriver her hvis du drar engang Grete.

Jeg håper det er noen nordfra som leser dette, og som tar initiativ til å svare.

Mvh Beate31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*forsvinner inn i dagdrømmensland* lofoten er bare verdens nydeligste sted, ,men desverre så ble det vakre og nydelige huset solgt i september i fjor og våres andre nydelige hus i lofoten skal selges til våren *sukk*

Jeg kommer fra tromsø og det er ei fra dixi som bruker å arrangere cafemøter her iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*forsvinner inn i dagdrømmensland* lofoten er bare verdens nydeligste sted, ,men desverre så ble det vakre og nydelige huset solgt i september i fjor og våres andre nydelige hus i lofoten skal selges til våren *sukk*

Jeg kommer fra tromsø og det er ei fra dixi som bruker å arrangere cafemøter her iallefall.

Hei vekt20.

Skal jammen si fra jeg hvis jeg skal til Tromsø.. Det er jo litt langt da, men man vet aldri*ss*

Klem fra Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...