Gjest Takk for svar! Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Jeg forstår at erfaringen med bruk av syprexa er gode. Et par tilleggsspørsmål: hvor raskt kan en forvente virkning av preparatet, og hvilke bivirkninger er kjent? 0 Siter
andungen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Folk som er redde for å legge på seg burde absolutt ikke bruke Zyprexa. Jeg ble sittende foran kjøleskapet den perioden jeg brukte medisinen. Sulten hele tida, så jeg stoppet etter noen uker. I startfasen er oxo døsighet et problem..en blir veldig trøtt (gikk på 10 mg) men dette går over etter hvert. Jeg gikk over til Solian en periode og den fungerte bedre for meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Etter en uke kan virkningen begynne. Full effekt har en kansje først etter 3-4 uker. Den vanligste bivirkning er vektøkning. Det er ting som tyder på at oppstartfasen er viktigst, og at en med en kalorifattig kost de første ukene ofte kan unngå vektøkningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.