Gå til innhold

Tenn et lys i kveld!


DIXI

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen!

Jeg har akkurat kommet hjem fra torget i Stavanger, der det var en vakker markering for ofrene i New York og Washington. Det var mange som møtte opp, både voksne og barn med lys i hendene. I torgtrappene stod det masse tente lys og fakler oppover, og aller øverst stod befal fra marinen i stram giv akt med et lite telys i hånden. Alle var helt stille, det var så utrolig sterkt.

Mens jeg stod der i dette fellesskapet, ble mine egne problemer så inderlig små, kjente jeg....

Så nå tenner jeg et lys og setter i vinduskarmen, og oppfordrer dere alle til å gjøre det samme!

Klem fra Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, så inderllig! Jeg tenner hver kveld et lys for de som skal minnes og for de som sliter. Det gir meg en indre ro å gjøre det. Det helt utrolige som har skjedd i USA bør påminne oss om hvor lite verdt egentlig livet er, men samtidig så dyrbart!. Det er ingen som vet når det er slutt, for å si det brutalt! Så hvis man har noe utestående med en person eller flere..rydd opp i det nå...har du glemt å si fra at du er glad i noen..gjør det nå.. Ikke gjem det til en passende anledning til du føler at du kan si eller gjøre det..gjør det nå! Lev livet når du har det!

Har tent et lys for Dixi og Grete som gründer også...Du har bygd opp en frivillig-basert organisasjon. som har over et 10-år har gitt glede, støtte, medmenneskelighet og hjelp til tusenvis av mennesker, for å sette vold, voldtekt og overgrep på dagsorden! Du har gjort en utrolig jobb som jeg håper virkelig en dag vårt samfunn vil vise seg å sette pris på! - Ta oss overgrepne på alvor...og de er på vei, selv om det til tider går litt sakte!

Varm klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, så inderllig! Jeg tenner hver kveld et lys for de som skal minnes og for de som sliter. Det gir meg en indre ro å gjøre det. Det helt utrolige som har skjedd i USA bør påminne oss om hvor lite verdt egentlig livet er, men samtidig så dyrbart!. Det er ingen som vet når det er slutt, for å si det brutalt! Så hvis man har noe utestående med en person eller flere..rydd opp i det nå...har du glemt å si fra at du er glad i noen..gjør det nå.. Ikke gjem det til en passende anledning til du føler at du kan si eller gjøre det..gjør det nå! Lev livet når du har det!

Har tent et lys for Dixi og Grete som gründer også...Du har bygd opp en frivillig-basert organisasjon. som har over et 10-år har gitt glede, støtte, medmenneskelighet og hjelp til tusenvis av mennesker, for å sette vold, voldtekt og overgrep på dagsorden! Du har gjort en utrolig jobb som jeg håper virkelig en dag vårt samfunn vil vise seg å sette pris på! - Ta oss overgrepne på alvor...og de er på vei, selv om det til tider går litt sakte!

Varm klem til deg fra

Ritva, Ritva, hva skal jeg si? Du er bare utrolig!

Glad i deg!

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enellerannen

Tenner lys for familien min i New York og Long Island/Pennsylvania og alle de andre som måtte trenge det rundt omkring i verden.

Glad min bestemor (som er død) slapp å se hva som skjedde i USA tirsdag. Hun har alle sine søsken der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...