Gå til innhold

Jeg har et vindu


djevel

Anbefalte innlegg

gRETE!!!!!!

Jeg har et vindu,menb ikke nopen lys....

Men jeg har værtpå minnesmarkering!

Håper det går greit med deg Grete??!

Du vet...jeg begynner jo å bli litt glad i deg,etter å ha vært her med deg i nesten et år,og ved at jeg har lest boken din.

Klem fra den lille-ikke-farlig djevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar helt feil du lille-ikke-farlige-djevel...du har et vindu som lengter etter å bli knust slik at du slippes fri! Du ser vinduet...du aner litt hva som er utenfor..men det er også skremmende...men du slippper ikke sjelens øyne til får å se hva som er utenfor..hvis du titter ordentlig etter..så ser du at det også brenner et lys for deg..men du må ut av vinduet for å holde det selv...Livet ditt..og hvordan du vil ha det...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære snille Smådjevel!

Det er så flott at du er her inne på DOL, vi trenger deg her! Av og til er du langt nede og ser bare det vonde som skjer rundt deg - andre ganger er du høyt oppe og har råd til å gi ros og kos til oss andre. Du er bare herlige!

Det føles veldig godt å vite at du har blitt glad i meg, selv om vi enda ikke har møttes! Og forresten har jeg blitt både sjarmert og glad i deg også, bare så du vett det!

Stå på vennen!

Godklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...