Gå til innhold

FU: Hvor mange mottar uføretrygd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest solfryd

Hva har det å si for deg om jeg er uføretrygdet eller ikke?

''Hva har det å si for deg om jeg er uføretrygdet eller ikke?''

Ikke en dritt egentlig. Men som jeg skrev i innlegget mitt, ville jeg se hvor mange på dol som var "i samme båt".

Synd du synes det er verre å svare på dette spørsmålet enn på spørsmål ala "Hvor ofte dusjer du?"

Gjest solfryd

hva skal du med det da

''hva skal du med det da''

Tja, hvorfor tror du noen er nysgjerrige på hva "folk liker å ha på brødskiva" og lager en forumundersøkelse av det?

Jeg har ingen andre intensjoner med dette spørsmålet enn ren nysgjerrighet. :-)

Gjest solfryd

[quote name=Shira :o)' timestamp='1280843317' post='4408843]

Jeg mottar AAP, har 100% uførgrad. Det har jeg hatt i flere år nå, blir spennende å se om jeg i 2012 når vedtaket mitt går ut, om jeg kanskje kan ned i mindre uførprosent. :o)

Takk for at du svarte. Får håpe det går slik du vil. Lykke til! :-)

Annonse

Gjest Shira :o)

Takk for at du svarte. Får håpe det går slik du vil. Lykke til! :-)

Takk. :o)

Jeg satser på at det går den veien jeg ønsker, jeg har bare innsett at jeg må ta litt mindre skritt for å komme dit, men jeg er på vei.

Forøvrig har ikke jeg noen problem med at jeg mottar AAP. Jeg er syk, det er bare slik. Selvsagt ønsker jeg å være i full vigør, kunne bidra, ja hele pakka, men jeg må som alle andre forholde seg til virkeligheten og dette er min virkelighet akkurat nå. :o)

Gjest solfryd

[quote name=Shira :o)' timestamp='1280861539' post='4409100]

Takk. :o)

Jeg satser på at det går den veien jeg ønsker, jeg har bare innsett at jeg må ta litt mindre skritt for å komme dit, men jeg er på vei.

Forøvrig har ikke jeg noen problem med at jeg mottar AAP. Jeg er syk, det er bare slik. Selvsagt ønsker jeg å være i full vigør, kunne bidra, ja hele pakka, men jeg må som alle andre forholde seg til virkeligheten og dette er min virkelighet akkurat nå. :o)

Ja, akkurat sånn ser jeg på min situasjon også. Jeg også mottar AAP nå, men på sikt vil jeg jo jobbe litt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...