Gå til innhold

tabelletter i plassen for innlegelse

Anbefalte innlegg

Gjest treng hjelp

Er deppressiv, suicidal, med bulimi som har gått helt over styr. Kaster opp ca 10 gonger og klarer ikkje slutte å spise. Har tidlegare vært innlagt på somatisk og psykatrisk sykehus. Og psykologen min vil nå at eg skal bli innlagt på psykatrisk sjukehus igjenn. Men eg syns ikkje desse oppholda hjelper, fins det ikkje nokon tabelletter som kan dempe litt på uro og dei vanvittige overspisingane. Spurte legen min ein gong om det fantes noen tabelletter men han ville ikkje svara. Det må jo vera mykje lettare løsning ein å legga meg inn, på tvang siden eg sjølv ikkje synes det hjelper. Går allerde på fontex uten hjelp. Fins det noe som kan hjelpe for ei lita stund for eg helde på å bli gal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35113-tabelletter-i-plassen-for-innlegelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dessverre tror jeg ikke det finnes tabletter som kan erstatte en innleggelse i ditt tilfalle.

Jeg oppfordrer deg til å følge det råd behandleren gir deg. I ditt tilfelle høres det ut som om innleggelse er nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...