Gå til innhold

Kan narkotika endre personligheten for godt?

Anbefalte innlegg

Jeg har generelt en veldig laid-back innstilling til livet. Jeg er rett og slett litt lat, gidder ikke betale regninger i tide og gidder ikke vaske noe særlig hjemme. Noen ganger gidder jeg ikke dusje på flere dager heller, og jeg gidder oftest ikke å stresse med å stelle til jul og bursdager. Det går ikke så langt at jeg lukter vondt eller at huset går på tvangsauksjon, men jeg drøyer det gjerne lengst mulig uten at det bekymrer meg noe større.

Det rare er at jeg ikke kan huske at jeg var sånn da jeg var liten/ung, men jeg ble sånn i en periode da jeg røkte mye hasj hver dag. Nå er jeg godt voksen, og sluttet `med det for flere år siden. Barndomsvennene mine sier også at jeg har forandret meg.

Kan hasj forandre personligheten for alltid?

Fortsetter under...

Ja, nettopp slik kan hasjbruken gi varig personlighetsendring.

For oss som arbeider med dette, er dette dessverre ikke en sjelden observasjon.

Det var det jeg tenkte. Men det gjør ikke så mye. På mange måter er det litt godt å ikke være så anspendt og stressa som resten av verden. Det er godt for hjertet om ikke annet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...