Gå til innhold

Halsbrann og hasj


Gjest jente 25

Anbefalte innlegg

Gjest jente 25

Jeg røyker av og til hasj, ikke for rusen sin del, men fordi jeg i perioder har problemer med søvn.

Jeg har blitt foreskrevet div. sovetabletter, men de er enten for svake, eller av den typen man blir avhengig av og sløv dagen derpå.

Men de siste månedene har jeg vært plaget mye av halsbrann, så mye at jeg ikke klarer å fokusere vekk fra det. Starter ofte midt på dagen og varer helt til jeg går og legger meg.

Har også prøvd forskjellige midler mot det som en får kjøpt på apoteket.

Det jeg i den senere tid har blitt oppmerksom på, er at når jeg røyker hasj, så forsvinner halsbrannen umiddelbart. Jeg lurer derfor på om det er noen stoffer i hasjen som gjør dette? Og som kanskje finnes i "lovlige" former ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Knut-Erik Ånensen

Til jente 25 ang halsbrann og hasj

Her kan jeg dessverre ikke gi deg et fullgodt svar!

Det er dog mulig at hasjen inneholder stoffer som kan dempe

den subjektive følelsen av halsbrann, men jeg tror ikke den "behandler" den som sådan.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Knut-Erik Ånensen, allmennlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...