Gå til innhold

Grete.. Leste boka di jeg!!


Gjest Bea

Anbefalte innlegg

Kjære søte snille, lille, store sterke grete*ss*

Du er virkelig ett menneske med kampvilje.

Synes det du har fått til er helt utrolig. At ett menneske kan få til så mye av så lite ressurser, da snakker jeg om penger og tid..

Jeg håper virkelig ikke du stresser sånn enda, som du skrev iboka..

Jeg tror jeg skal spørre legen min om det finnes noe sånt opplegg som dixi grupper her.. Jeg vet jo at det ikke finnes akkurat en sånn gruppe som du har startet, men poenget er jo å få treffe og dele erfaringer gi hverandre råd.. Jeg er skikkelig oppgira etter å ha lest boka di jeg..

Jeg lånte den i går kveld på biblioteket, og har lest den ut for flere timer siden.. Ei gripende bok, som hjelper til å tro på at det finnes noe der ute også for meg..

Takk Grete, du er ett supert medmenneske. Du hadde fortjent masse røde roser*ssss*

*klem fra bea*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Bea!

Tusen takk for de røde rosene og vakre ordene! Det er så herlig å høre at du hadde utbytte av boken, ingen ting gleder meg mer!

Og kan jeg - så kan du! Så enkelt er det faktisk. Jeg er ikke noe superkvinne, jeg er bare helt vanlig. Men jeg har et sterkt behov for å hjelpe andre som er i samme situasjon som meg selv, fordi jeg vet hvor lite hjelp det er å få fra hjelpeapparatet her i landet. Derfor blir jeg så glad når jeg leser slikt som dette!

Varm, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...