Gjest ganske uvitende Skrevet 14. september 2001 Skrevet 14. september 2001 Jeg lurer bare på en ting. Kan en som er manisk depressiv og har sosial angst være "farlig" ? Hilsen en 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Han/hun kan sikkert være farlig, men ikke fordi vedkommende har bipolar lidelse og sosial fobi. 0 Siter
butte Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Tror denne personen er mest farlig for seg selv, kan skade seg selv i en depressiv fase,tror neppe denne personen er fare for omgivelsene. Håper at han/hun får hjelp for denne lidelsen??? Det finnes mange gode medisiner som kan "kontrollere" de maniske og depressive periodene. Støtt denne personen,ikke gå din vei, en klapp på skulderen trenger vi alle enten vi er friske eller syke:-) 0 Siter
Gjest Huva Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Han/hun kan sikkert være farlig, men ikke fordi vedkommende har bipolar lidelse og sosial fobi. Du ordlegger deg så bra! 0 Siter
annerledes Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Han/hun kan sikkert være farlig, men ikke fordi vedkommende har bipolar lidelse og sosial fobi. Til NHD - Jeg lurer sterkt på hva bipolar lidelse er. Jeg lider selv av sosial fobi men er ingen "angstbiter" av den grunn. Jeg trekker meg helst tilbake og i tillegg kan jeg opplyse at jeg også har hund som er blandet med ulv og den "skuer man ikke på hårene", men lærer og kjenne gemyttet/personligheten. Er det ikke slik også med mennesker at man også bør lære å kjenne personlighetene og ikke "dømme etter hårene"? Jeg bare lurer - hva sier du NHD? annerledes. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. september 2001 Skrevet 15. september 2001 Til NHD - Jeg lurer sterkt på hva bipolar lidelse er. Jeg lider selv av sosial fobi men er ingen "angstbiter" av den grunn. Jeg trekker meg helst tilbake og i tillegg kan jeg opplyse at jeg også har hund som er blandet med ulv og den "skuer man ikke på hårene", men lærer og kjenne gemyttet/personligheten. Er det ikke slik også med mennesker at man også bør lære å kjenne personlighetene og ikke "dømme etter hårene"? Jeg bare lurer - hva sier du NHD? annerledes. Bipolar lidelse er det som tidligere het manisk depressiv sinnslidelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.