Gå til innhold

Mageondt!! (hjelp)


Gjest theoline

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Jeg får til tider veldig vondt i magen,det kommer i bølger og kjennes ut som om det er i magesekken. Hadde det for et par netter siden og det er så vondt at jeg spyr, det som kom opp ble til slutt rødt til tross for at jeg slett ikke har spist noe i nærheten av den fargen. Det som plager meg er att jeg har en liten gutt på 6 uker som jeg ammer og nattesøvnen er hellig,og jeg tør ikke spise noe i redsel for å bli syk.

Har etter fødselen gått ned 26 kg,vet ikke om det er normalt eller om det er min dårlige matlyst som er skyld i dette!

Please svar det er viktig for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Knut-Erik Ånensen

Til theoline ang magevondt!!(hjelp)

Utifra de nevnte symptomer høres dine magesmerter ut til å være en kraftig magekatarr. Det kan av og til føre til oppkast, og da så kraftig at noen av de overfladiske blodkarene i slimhinnene kan sprekke og gi blodfarge. Dette er normalt sett ikke farlig.

Utifra ditt vekttap, dårlige matlyst og de øvrige nevnte plager vil jeg be deg oppsøke legen din for videre undersøkelser og bahandling!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Knut-Erik Ånensen, allmennlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...