Gå til innhold

mamma,ser du?


beib

Anbefalte innlegg

Mamma ser du? ser du hva han gjør mot meg?ser du hva han får meg til og gjøre? vær så snill og få han til og slutte jeg greier det ikke mer.

det er så vondt,jeg er så redd...mamma se meg...hjelp meg jeg vil ikke,hører du det?stopp jeg vil ikke.

Hvorfor må jeg være sammen med han?jeg vil det jo ikke.Hør meg mamma jeg vil ikke være med han...neiiiiiii ikke slå jeg skal være snill skal være hos han så du får hvile,slik at du ikke havner på sykehuset igjen.....ikke slå.Er hos han,går opp trappen,den knirker for hvert skritt jeg tar...hjertet banker...er så redd.Mammas hånd fører meg rett inn i det vonde.Han har drukket igjen,jeg vet hva som venter meg,mamma går...vil rope ut nei ta meg med hjem igjen mamma,men ropet kommer ikke ut,det blir ikke hørt....

Hvorfor mamma???du sku være en snill mamma og snille mammaer gjør ikke slikt...sviktet..igjen.

Han sitter på en stol...går mot meg,jeg rygger tilbake....er tilslutt inni veggen..han ler...en ond latter..jeg er så redd....jeg kommer ingen vei nå...han tar på meg,jeg vrir meg unna prøver og komme meg vekk,men han er så mye sterkere en en 7 år gammel jente.Han åpner buksen sin og jeg må ta den i munnen...det er så ekkelt,så vondt.Han preser den inn,jeg får ikke puste.Det lukter så ekkelt,banker i hoder....

Endelig tar han den ut,jeg må ta på den.det er så ekkelt,flaut...han puster så fort,jeg er så redd...ber om og få slippe... etterpå sier han...etterpå....vil ikke huske mer...etterpå bygger vi båter og jeg får brus...det er slik det ska være og være hos onkelen,det ekkle og vonde er ikke sant,det må bort...hvorfor mamma? hvorfor hørte du aldri på meg? hvorfor ville du ikke se? husker du den gangen da jeg var 5-6 år og ikke kunne gå? da du måtte bære meg ut i bilen og inn til legen.Da hadde det skjedd noe forferdelig dagen før,men det tenkte ingen på...ingen tok av meg trusen da...

Hvorfor ville du ikke være mammaen min? jeg har savnet deg så fælt....har lengtet etter nærhet og varme fra akkurat deg...men hver gang har jeg blitt skuffet.Og nå er det for sent for nå vil jeg ikke ha deg til mamma mer,,,det er andre jeg ser opp til,det er andre jeg stoler på,men det er ingen og krype opp i armene til ,ingen til og stryke meg over håret,ingen som er gla i meg slik en mor kan være gla i sitt barn...det er sårt,men det verste var at du ikke var der for meg da jeg trengte deg..du breide aldri dynen over meg og ga meg en klem....du min mamma var med på og ta barndommen min i fra meg,for du ville ikke vite,du ville ikke se......du som VAR mammaen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vennen..

Ser du har det vondt, men det er bra at du klarer beskrive det som skjedde..

Det er helt jævlig at noen kan gjøre sånt mot ett barn. Tårene renner, og jeg føler hvor ekkelt det er.

Tenker på deg beib..

*stryker deg over håret og holder deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære beib,

Jeg vet ikke hva jeg kan si, annet enn det åpenbare.

Det hjelper ikke å si at "sånn er ikke de fleste", fordi din var slik, og det er dette du opplevde.

Som Bea skriver så hjelper det nok å skrive. Å få det ut.

Kanskje det er en idé å skrive det ut og ta det med til psykologen neste gang du skal dit? Det hjelper nok han/hun til å forstå.

===

Men jeg blir så sint på de som har sviktet deg sånn. Men her på nettet vil jeg gi deg en forsiktig klem, og minne deg på at du har venner her som forstår.

Og repetere 100 ganger at det er DEM (og ikke deg) det er noe galt med - for å si det høflig.

*forsiktig klem til et flott menneske som fortjener det beste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen..

Ser du har det vondt, men det er bra at du klarer beskrive det som skjedde..

Det er helt jævlig at noen kan gjøre sånt mot ett barn. Tårene renner, og jeg føler hvor ekkelt det er.

Tenker på deg beib..

*stryker deg over håret og holder deg*

bea..jeg ska prøve og sende en mail....men ha tolmodigher,for jeg har ikke gjort der før...takk.mld nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg,

Jeg vet i grunn ikke hva jeg skal si, for svik og overgrep fra familie har jeg ingen erfaring med på den måten. Dvs. jeg kan ikke helt kjenne de svikefulle, vonde og såre følelsene av å bli overgitt av sine egne, som jeg synes så absolutt er det værste overgrep.

Jeg fikk bare lyst til å skru tilbake tiden og gi deg den kjærlige mamman du ønsket og ville ha, som det er normalt at barn skal ha. -At ingenting av dette hadde skjedd. Men jeg kan ikke ta tilbake tiden og ikke kan du heller. Jeg vet at dette var utrolig vondt for deg å skrive, men det var kanskje godt å få det ut også...

En ting er jeg ganske overbevist om at du selv er en kjærlig og omsorgsfull mamma. -At du gir barna alt du selv ikke fikk, og at de ikke skal oppleve det samme sviket som deg. Det håper jeg vil gi deg mot og styrke til å bearbeide videre dine tøffe og vonde minner og følelser. -Og at du finner trøst, hjelp og impulser her inne til å finne deg en plass i livet i fremtiden, som ikke er vonde og som du vil trives med.

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ik sendt.d var feil adr fikk jeg beskjed om

fikk sendt nå,sendte med nr mitt.håper du sender meg en mld for jeg kan ikke være her mer no....tror typen er sur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatu

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her, for ord blir kanskje litt fattige når du har hatt det så vondt. Utfra innlegget ditt så virker det som du fortsatt er i en situasjon der du blir utsatt for overgrep. Hvis så er tilfelle så bør du søke hjelp og få anmeldt den syke jævelen som plager deg. Det kan du også gjøre selv om overgrepene har tatt slutt.

Han bærer all skyld. Ingen skal gjøre sånt mot andre mennesker.

Hva med å ringe barn og unges kontakt telefon som drives av Norges Røde kors? Den er gratis og du kan være anonym. Ingen får vite at du har ringt.

800 333 21

Tjenesten er åpen mandag til fredag fra kl. 14.00 til 20.00

De er øvet i å "hjelpe" barn og unge som har det vanskelig,

og har taushets plikt.

Ønsker deg alt godt

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skrev ett lang svar til deg,men det datt ut:(

Tenker på deg vennen.

Våre historier er vannvittig like.

*støtter deg*

Mange hilsen meg

takk,orker ikke være på nett mer i dag...skriver mer i morgen..dette tok helt taket på meg...bare griner...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bea..jeg ska prøve og sende en mail....men ha tolmodigher,for jeg har ikke gjort der før...takk.mld nå jeg

får ikke sove...tatt sovetabb,men det hjelper ikke.ligger bare i sengen og tenker....får igjen gutten i morgen og jeg hae ikke litt overskudd til det.Jeg rett og slett gruer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib!

Det er så vondt å lese dette, vondt å vite at de som skal stille opp for deg har sviktet, vondt å ikke kunne hjelpe deg fysisk. Ord blir så inderlig fattige, men du skal vite at jeg virkelig bryr meg!

Hvis du har lyst, kan du bruke meg til Reservemamma så mye du vil! Dessverre kan jeg ikke gi deg en klem, tørke tårene dine, pakke dynen godt rundt deg, lese Harry Potter for deg, gi deg varm kakao og nybakte boller eller beskytte deg mot onde og gale menn i RL - men i tankene mine vil du alltid være. Og vi kan alltid snakkes her inne, og er det noe jeg kan overøse deg med, så er det cyber-space-klemmer!

Stå på lille venn! Dette klarer du, for nå har du så mange her inne som bryr seg om deg og gir deg støtte!

Varm og hjertelig klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib!

Det er så vondt å lese dette, vondt å vite at de som skal stille opp for deg har sviktet, vondt å ikke kunne hjelpe deg fysisk. Ord blir så inderlig fattige, men du skal vite at jeg virkelig bryr meg!

Hvis du har lyst, kan du bruke meg til Reservemamma så mye du vil! Dessverre kan jeg ikke gi deg en klem, tørke tårene dine, pakke dynen godt rundt deg, lese Harry Potter for deg, gi deg varm kakao og nybakte boller eller beskytte deg mot onde og gale menn i RL - men i tankene mine vil du alltid være. Og vi kan alltid snakkes her inne, og er det noe jeg kan overøse deg med, så er det cyber-space-klemmer!

Stå på lille venn! Dette klarer du, for nå har du så mange her inne som bryr seg om deg og gir deg støtte!

Varm og hjertelig klem fra Grete :-)

Kjære reservemammaen min.

Takk for det du skrev.Her inne føler jeg at folk virkelig bryr seg,og det er så utrolig godt,har en tung tid nå,det er masse følelser og minner som kommer opp,men nå rømmer jeg ikke.Jeg tar tak i det og kjenner...gråter.Det er vondt,men det er ett lys langt der fremme om at en gang så blir det bedre og da ska jeg være stolt...stolt over at jeg har turd og føle på det og gå videre...lære noe av det,bruke det til og hjelpe andre......slik som du gjør.Du er ett forbilde...du har greid det...du er ett fantastisk godt menneske...

KlEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...