Gå til innhold

Sliten


Nico68

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Så er vi ferdige med bursdagsfeiringen til 10 åringen. Det verste med disse sammenkomstene er å forholde seg til han som ødela barndommen til kona. Stort sett har det gått greit når vi har tatt på oss "så hygglig vi har det nå " maska, men i den senere tid kjenner jeg at jeg får kaffen i vrangstrupen når han åpner kjeften. Han klager stadig over at vi er så overfladiske og ikke snakker med ham noe som er helt korrekt. Vi overser ham så godt vi kan og kona er unik på det område. Hun snakker ikke til ham hun nærmest knurrer som en sint hund. Hun har kontrollen.....hun er den sterke selv om det tar på å måtte holde maska i flere timer. Hun er ei flott jente.

Litt frustrasjon fra meg idag men det fine er at det er glemt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nico,

Jeg har også vært med på det samme. Sitte høflig og snakke om "hvor fint bildet på veggen er" med en person som man helst ville ******* (sensurert før Webmaster gjør det).

Gå ut og "finne noe og drikke" utallige ganger, når det er like før man sprekker, fordi han begynner å snakke om barneoppdragelse...

*sender masse styrke*

Vennlige hilser til deg og "kona"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosferatu

Jeg forstår at det kan være slitsomt i en sånn situasjon. Men hvorfor sier dere ikke til ham det sånn som det er?

Er han psykopat eller det som værre er, for sånne forstår jo ingenting uansett. Da er det nok best å jatte med, ellers kommer de vel med øksa.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nico!

Flott at du får ut litt steam her inne i hvert fall! Skjønner godt hvor absurd situasjonen må være for dere, og jeg synes din kjære fru gjør en utrolig god jobb og strekker seg veldig langt som tillater ham å komme hjem til dere.

Hva skjer hvis dere svarer noe sånt som: Du vet selv hvorfor! når han beklager seg over oppførselen deres. Er han så avstumpa at han ikke tar hintet?

Håper dere har det bedre i dag begge to!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nico,

Jeg har også vært med på det samme. Sitte høflig og snakke om "hvor fint bildet på veggen er" med en person som man helst ville ******* (sensurert før Webmaster gjør det).

Gå ut og "finne noe og drikke" utallige ganger, når det er like før man sprekker, fordi han begynner å snakke om barneoppdragelse...

*sender masse styrke*

Vennlige hilser til deg og "kona"

Takk for sist forresten.

I dag går alt så mye bedre. Fint vær ute og ellers mye å glede seg over.

Det er så mye enklere når vi er på besøk og selv kan bestemme når vi har fått nok (les kan gå) Imidlertid ser det ut som om flere har en mistanke om hva som har skjedd, fordi han blir mer eller mindre eksludert fra diskusjonene.

Jeg tror nok at han har en mistanke om at jeg vet alt, for det blir mye snakk om gressklipping:-) hvis han og jeg kommer på tomannshånd.

Ha en fortsatt god dag

Mvh

Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...