Gå til innhold

Bruker du deodorant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

5

• ShitDiddelyDo

5

• laban

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058

Visstnok mange som liker Biotherm sin roll-on, men jeg synes den klisser. Bruker Estee Lauder sin roll-on, selv, og det er den beste jeg noen gang har funnet, men den er vel også den dyreste.

Vichy roll-on er også bra, fås kjøpt på apotek, til en mye billigere penge...

Gjest ville gjerne hatt spray jeg..

Det gjør det vel...

Men her jeg bor så har jeg ikke sett spray på flere år. Det ble jo egentlig forbudt pga. drivgassen. Men fortell meg hvor du har sett det i butikkene for tiden, så skal jeg dra av sted til nabobyen som er litt større og få meg en med en gang.

Annonse

Gjest ville gjerne hatt spray jeg..

Jo, de har jo Sterilan :-)

Jeg har en i skapet, du kan få min haha :)

Neh helt ærlig foretrekker jeg rollon.

Men husker i min svette fjortisstid foretrakk jeg deodorant pga jeg følte jeg ble litt nedkjølt når jeg sprayet meg.

Er du sikker på at den ikke er gammel? Jeg har helt gitt opp å få spray her jeg bor . Finnes ikke. Og jeg trodde at det var slutt pga. drivgassene som de gir fra seg?

Jeg bruker Clarins sin, fikk den anbefalt i et parfymeri da jeg sklle gifte meg (og ikke ville ha flekker på kjolen), og har ikke funnet noen bedre siden.

Det er sant, den har jeg nesten glemt, den er god :-). Liker også den store kulen som gir enkel påføring.

Bruker nå Estee Lauder, som også er god.

Men her jeg bor så har jeg ikke sett spray på flere år. Det ble jo egentlig forbudt pga. drivgassen. Men fortell meg hvor du har sett det i butikkene for tiden, så skal jeg dra av sted til nabobyen som er litt større og få meg en med en gang.

De bruker noe annet enn den drivgassen nå. Det medførere at spray-effekten blir litt mindre kraftig, men den er der fortsatt.

Spør på et parfymeri, der er det større sjanse enn i dagligvaren

tror

Er du sikker på at den ikke er gammel? Jeg har helt gitt opp å få spray her jeg bor . Finnes ikke. Og jeg trodde at det var slutt pga. drivgassene som de gir fra seg?

Kjøpte den i år jeg :-)

Har sett både på EuroSpar og på Rema1000.

Kan hende de har dårlig utvalg der du bor...

Alternativt kan du bestille på sparkjøp om de har dårlig utvalg i dagligvarebutikkene hos deg.

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Search.aspx

Så har de en fra Vichy som skal være bra

http://www.vichyconsult.no/franchises/deodoranter.aspx

mener de selger det på apotek?

Her er forresten en test av deodoranter

http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/test_av_deodoranter_nov_07?expandedtopic=1195633844.21

Tull og tøys, min Palmolive Naturals antiperispirant klisser ikke :-)

og tørker ganske fort. Har ikke hatt problemer med flekker på klærne og den holder meg tørr og luktfri hele dagen.

Jeg skulle hatt betalt for å reklamere for de altså, men den funker altså veldig bra på meg.

Hvilken farge har den (pakningen, altså) - og er det flere typer?

Kunne tenkt meg å teste den.

Men sjekk her - farlige deodoranter:

http://www.nrk.no/helse_forbruk_og_livsstil/1.6344690

''Av dei 53 deodorantane Grøn Kvardag har undersøkt, fant man stoffene cyclopentasiloxane eller triclosan i disse 23:

Produkt Forhandlar Type

Aco Softening Deodorant Apricot Apotek Roll-on

Adidas Dynamic Pulse Daglegvare Stift

Adidas Special Edition 2008 Daglegvare Roll-on

Cosmica Apotek Roll-on

Cosmica Menn Apotek Roll-on

Dermica Roll-On Dame Apotek Roll-on

Dermica Roll-On Herre Apotek Roll-on

Dermica Roll-On Uparfymert Apotek Roll-on

Emporio Armani 24 Hour Deodorant Parfymeri Stift

Ferrari Extreme Deodorant Vita Stift

Formula 1 Power Vita Stift

Gant Adventure Deodorant Parfymeri Stift

Neutral Deo Daglegvare Roll-on

Nivea Deodorant for Men Dry Impact Vita Stift

Old Spice High Endurance Deodorant Vita Stift

Oliva Crème Deo Apotek Roll-on

Palmolive Aroma Therapy Anti-Stress Daglegvare Roll-on

Palmolive Dry Citrus Fresh Daglegvare Roll-on

Palmolive Naturals Invisible Daglegvare Roll-on

Palmolive Pure Arctic for Men Daglegvare Roll-on

Sergio Tacchini Active Water Vita Stift

Sterilan Crystal Clear Pure Daglegvare Spray

Sterilan Oxygen Fresh Daglegvare Stift ''

Annonse

På Vita.

• 4 uker senere...

Du skal få lov til å lukte på meg igjen. ;)

Men jeg kan ikke love deg at jeg bruker verken Axe eller Old Spice. Takk for det, si. ;)

Hehe... takk for det! Synes Axe lukter godt jeg, da. Nesten alle sammen... Old Spice kan jeg godt styre meg for :)

Har du kommet deg på fjesboka? Tar et kjapt søk igjen!

Jepp. Hadde det ikke vært for den dæsjen hadde du sklidd av stolen. ;)

Neida... fremdeles ikke der du... Hva skal til for å lure deg innpå der da? Du vet du kan sperre profilen slik at ingen andre enn de du velger får tilgang til den? Min går visst ikke an å spore opp ved søk, visstnok...

Neida... fremdeles ikke der du... Hva skal til for å lure deg innpå der da? Du vet du kan sperre profilen slik at ingen andre enn de du velger får tilgang til den? Min går visst ikke an å spore opp ved søk, visstnok...

Det er tvilsomt at du noen gang vil se meg på Facebook. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...