Gå til innhold

ok at brystvortene synes under toppen?


Gjest brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest brystvorter

Hva synes dere? Jeg har en hvit topp. Er det ok at brystvortene synes under toppen? Jeg har selvfølgelig på meg BH. Jeg bruker ikke BH med innlegg, men finnes det noe som bare skjuler brystvortene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    6

  • ShitDiddelyDo

    5

  • tonie

    3

  • Holmes

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Det er vel ok vel?

Ssss, det er da bare amerikanerne som bryr seg om å skjule brystvortene? Jeg syns ikke det gjør noe om de syns under en topp og bh og alt. Men så syns ikke jeg det gjør noe at folk har litt hår her og der og ellers er naturlige heller da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brystvorter

Ssss, det er da bare amerikanerne som bryr seg om å skjule brystvortene? Jeg syns ikke det gjør noe om de syns under en topp og bh og alt. Men så syns ikke jeg det gjør noe at folk har litt hår her og der og ellers er naturlige heller da ;-)

ok, tror jeg tenkte veldig amerikansk nå ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brystsmerter

Når ble webmaster en brystvorteekpert? Det lurer jeg på.

ok, bommet på forum. Men det hadde vært interessant om webmaster også hadde noen synspunkter på dette -;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, bommet på forum. Men det hadde vært interessant om webmaster også hadde noen synspunkter på dette -;)

Svaret på spørsmålet ditt er i hvert fall et rungende ja. Det er ikke bare ok, men fordelaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på spørsmålet ditt er i hvert fall et rungende ja. Det er ikke bare ok, men fordelaktig.

Veldig enig.

Jeg synes det er altfor få som viser frem brystvortene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Positivt.

Jeg skjønte jo det.

Som kvinne synes jeg heller ikke det gjør noe at brystvortene til andre kvinner synes under topp ved uformelle eller festlige anledninger. Personlig føler jeg meg ukonfortabel dersom mine skulle vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte jo det.

Som kvinne synes jeg heller ikke det gjør noe at brystvortene til andre kvinner synes under topp ved uformelle eller festlige anledninger. Personlig føler jeg meg ukonfortabel dersom mine skulle vises.

Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

Jada. Generelt synes jeg også det er pent. Men personlig blir jeg for sjenert til å skulle gå så "naken" i selskap.

(Egentlig rart det- når det å ligge toppløs på en strand ikke virker like skremmende...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greiest om mine ikke synes. Har allerede D-cup og absolutt ikke behov for å trekke oppmerksomhet ned mot puppene mine.

Men om du er komfortabel, så er det ikke upassende eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen slags greier du limer på brystvortene tror jeg, men jeg aner ikke hvor man får tak i slike.

Jeg liker ikke disse polstra bh-ene (føler meg helt stappa), så jeg har bestemt meg for at det er ok om brystvortene synes litt under toppen. Jeg ser jo at enkelte legger veldig merke til det da, men jeg har aldri opplevd at noen har kommentert det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...