Jump to content
Sign in to follow this  
Guest brystvorter

ok at brystvortene synes under toppen?

Recommended Posts

Guest brystvorter

Hva synes dere? Jeg har en hvit topp. Er det ok at brystvortene synes under toppen? Jeg har selvfølgelig på meg BH. Jeg bruker ikke BH med innlegg, men finnes det noe som bare skjuler brystvortene?

Fortsetter under...

Guest Det er vel ok vel?

Ssss, det er da bare amerikanerne som bryr seg om å skjule brystvortene? Jeg syns ikke det gjør noe om de syns under en topp og bh og alt. Men så syns ikke jeg det gjør noe at folk har litt hår her og der og ellers er naturlige heller da ;-)

ShitDiddelyDo

Når ble webmaster en brystvorteekpert? Det lurer jeg på.

Guest Shira :o)

På Cubus kan du kjøpe noen små greier som bare dekker brystvortene, limer dem på tror jeg.

Guest brystvorter

Webmaster?

Hvor er han?

Annonse

Guest brystvorter

Ssss, det er da bare amerikanerne som bryr seg om å skjule brystvortene? Jeg syns ikke det gjør noe om de syns under en topp og bh og alt. Men så syns ikke jeg det gjør noe at folk har litt hår her og der og ellers er naturlige heller da ;-)

ok, tror jeg tenkte veldig amerikansk nå ;))

Guest brystsmerter

ok, bommet på forum. Men det hadde vært interessant om webmaster også hadde noen synspunkter på dette -;)

ShitDiddelyDo

ok, bommet på forum. Men det hadde vært interessant om webmaster også hadde noen synspunkter på dette -;)

Svaret på spørsmålet ditt er i hvert fall et rungende ja. Det er ikke bare ok, men fordelaktig.

Holmes

Svaret på spørsmålet ditt er i hvert fall et rungende ja. Det er ikke bare ok, men fordelaktig.

Veldig enig.

Jeg synes det er altfor få som viser frem brystvortene sine.

Guest sjøstjerna

''...men fordelaktig.''

??

Guest sjøstjerna

Veldig enig.

Jeg synes det er altfor få som viser frem brystvortene sine.

Gjør du det da?

Holmes

Gjør du det da?

Jeg bruker i hvert fall ikke bh.

;)

Annonse

ShitDiddelyDo

''...men fordelaktig.''

??

Positivt.

Guest sjøstjerna

Jeg bruker i hvert fall ikke bh.

;)

Bra.

Om du er mann er du sikkert mye finere _uten_ bh. :-)

Guest sjøstjerna

Positivt.

Jeg skjønte jo det.

Som kvinne synes jeg heller ikke det gjør noe at brystvortene til andre kvinner synes under topp ved uformelle eller festlige anledninger. Personlig føler jeg meg ukonfortabel dersom mine skulle vises.

ShitDiddelyDo

Jeg skjønte jo det.

Som kvinne synes jeg heller ikke det gjør noe at brystvortene til andre kvinner synes under topp ved uformelle eller festlige anledninger. Personlig føler jeg meg ukonfortabel dersom mine skulle vises.

Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

Guest sjøstjerna

Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

Jada. Generelt synes jeg også det er pent. Men personlig blir jeg for sjenert til å skulle gå så "naken" i selskap.

(Egentlig rart det- når det å ligge toppløs på en strand ikke virker like skremmende...)

Glimtipper

Jeg synes det er greiest om mine ikke synes. Har allerede D-cup og absolutt ikke behov for å trekke oppmerksomhet ned mot puppene mine.

Men om du er komfortabel, så er det ikke upassende eller noe :)

tonie

Det finnes noen slags greier du limer på brystvortene tror jeg, men jeg aner ikke hvor man får tak i slike.

Jeg liker ikke disse polstra bh-ene (føler meg helt stappa), så jeg har bestemt meg for at det er ok om brystvortene synes litt under toppen. Jeg ser jo at enkelte legger veldig merke til det da, men jeg har aldri opplevd at noen har kommentert det:)