Gå til innhold

ok at brystvortene synes under toppen?


Gjest brystvorter

Anbefalte innlegg

Ja, filmstjernene bruker noe de teiper over.

Ellers syns menn det er veldig flott med brystvorter som synes under toppen hehe :)

Mine pleier ikke synes, bare hvis jeg fryser eller noe, da stivner de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    6

  • ShitDiddelyDo

    5

  • tonie

    3

  • Holmes

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det finnes noen slags greier du limer på brystvortene tror jeg, men jeg aner ikke hvor man får tak i slike.

Jeg liker ikke disse polstra bh-ene (føler meg helt stappa), så jeg har bestemt meg for at det er ok om brystvortene synes litt under toppen. Jeg ser jo at enkelte legger veldig merke til det da, men jeg har aldri opplevd at noen har kommentert det:)

Har du ikke sett at mannfolka stirrer litt ekstra da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det spørs helt hva man skal.

Jeg synes ikke det er ok med synlige brystvorter gjennom en hvit bluse på et kontor.

Skal en derimot på byen kan en tillate seg mer.

For egen del foretrekker jeg BH'er som gjemmer brystvorten i størst mulig grad, nærmest uansett hva jeg skal (dog er det ikke så nøye f.eks. en feriedag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

''Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

''

Jeg synes mannlige peniser også her helt topp. Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Cubus får du kjøpt et slags type klistremerke som du limer over. Denne er hudfarget og synes ikke gjennom klærne.

Ellers synes jeg det komme ann på i hvilken anledning det er snakk om. Jeg bruker enten bh'er med linnlegg, ellers bruker jeg ikke bh i det hele tatt, og da synes jo brystvorten godt. Jeg ville aldri gått uten bh på jobben, men på fest gjør det meg ikke noe om brystvorten synes. Det er jo bare sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Cubus får du kjøpt et slags type klistremerke som du limer over. Denne er hudfarget og synes ikke gjennom klærne.

Ellers synes jeg det komme ann på i hvilken anledning det er snakk om. Jeg bruker enten bh'er med linnlegg, ellers bruker jeg ikke bh i det hele tatt, og da synes jo brystvorten godt. Jeg ville aldri gått uten bh på jobben, men på fest gjør det meg ikke noe om brystvorten synes. Det er jo bare sexy ;)

Det kommer vel litt an på hva slags jobb man har også. Mine jobbantrekk er ikke av det tynne, gjennomsiktige slaget, så her går det helt fint med brystvorter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

''

Jeg synes mannlige peniser også her helt topp. Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.

''Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.''

* fnis *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hva slags jobb man har også. Mine jobbantrekk er ikke av det tynne, gjennomsiktige slaget, så her går det helt fint med brystvorter:)

Ja det er sant :) Jeg jobber på kontor, og de eldre mennene her titter nok på brystene som det er om jeg ikke skulle flydd rundt med hvit skjorte uten bh;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Cubus får du kjøpt et slags type klistremerke som du limer over. Denne er hudfarget og synes ikke gjennom klærne.

Ellers synes jeg det komme ann på i hvilken anledning det er snakk om. Jeg bruker enten bh'er med linnlegg, ellers bruker jeg ikke bh i det hele tatt, og da synes jo brystvorten godt. Jeg ville aldri gått uten bh på jobben, men på fest gjør det meg ikke noe om brystvorten synes. Det er jo bare sexy ;)

Jeg mente Lindex, ikke Cubus (selv om det kan godt hende de selger noe liknende på Cubus også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaujaudu

Ja, filmstjernene bruker noe de teiper over.

Ellers syns menn det er veldig flott med brystvorter som synes under toppen hehe :)

Mine pleier ikke synes, bare hvis jeg fryser eller noe, da stivner de.

''eller noe'' :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg har jo ikke sett dine, så de skal jeg ikke uttale meg om, men generelt synes jeg brystvorter er helt topp. Spesielt når det er kaldt.

''

Jeg synes mannlige peniser også her helt topp. Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.

''Jeg synes mannlige peniser også her helt topp. Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.''

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Cubus får du kjøpt et slags type klistremerke som du limer over. Denne er hudfarget og synes ikke gjennom klærne.

Ellers synes jeg det komme ann på i hvilken anledning det er snakk om. Jeg bruker enten bh'er med linnlegg, ellers bruker jeg ikke bh i det hele tatt, og da synes jo brystvorten godt. Jeg ville aldri gått uten bh på jobben, men på fest gjør det meg ikke noe om brystvorten synes. Det er jo bare sexy ;)

_innlegg_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes mannlige peniser også her helt topp. Likevel synes jeg det er greit at gutta gjemmer den f.eks. i møter på kontoret.''

*lol*

Men "mannlige peniser" - hvor fikk jeg det fra? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtHomeMom

Så lenge det bare er vortene som vises igjennom, bryr jeg meg ikke noe om det, men jeg ikke komfortabel med at man ser fargen på vorta og det rundt igjennom toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Synes det ser litt tacky ut med brystvorter. men så er jeg dame da, mannfolka ser det nok annerledes. ;-) Du har sikkert fått svar, men joda; det finnes nipple covers. Du får kjøpt dem på Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brystvorter

Synes det ser litt tacky ut med brystvorter. men så er jeg dame da, mannfolka ser det nok annerledes. ;-) Du har sikkert fått svar, men joda; det finnes nipple covers. Du får kjøpt dem på Lindex.

Limer jeg dem fast på puppene eller i bh'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...