Gå til innhold

ny her.......


nikita70

Anbefalte innlegg

har lest mye her i det siste, men har ikke hatt mot til å skrive.......

ser at det er mange som sliter -og har det vondt!

og at jeg ikke er alene som jeg har trodd i mange år...

kjenner meg igjen i mye, spesielt i det beib skriver, det var tungt og vondt å lese......

vil nok prøve litt etter litt å få satt ord på det og fortelle....men dette får være nok for i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Nikita!

Så fint at du fant frem til dette forumet! Og så flott at du skrev et lite innlegg her, så vi vet at du finnes! Som du har skjønt, er det mange som er i samme situasjon her. Og det er alltid noen som har gode råd og forslag til løsning på problemer - eller kanskje bare en god klem å komme med!

Så skriv mer - du er hjertelig velkommen her inne!

Varm velkomstklem fra Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikita,

Velkommen hit. Du har helt rett i at du ikke er alene, og her på forum pleier alle å støtte hverandre.

Her kan du skrive alt du orker, og husk at alle her var nye en gang. Du trenger ikke være redd for "å skrive feil" eller noe slikt.

Noen ganger får du mange svar på innleggene du poster. Noen ganger få svar. Noen ganger ingen svar. Det er ikke "din" feil hvis du får få svar. Noen ganger er det ikke så mange her. Eller kanskje spørsmålet var vanskelig.

Mange her inne kjenner hverandre, men (som sagt) alle var nye. Fortsett og skriv - jeg er sikker på at du vil like deg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nikita!

Så fint at du fant frem til dette forumet! Og så flott at du skrev et lite innlegg her, så vi vet at du finnes! Som du har skjønt, er det mange som er i samme situasjon her. Og det er alltid noen som har gode råd og forslag til løsning på problemer - eller kanskje bare en god klem å komme med!

Så skriv mer - du er hjertelig velkommen her inne!

Varm velkomstklem fra Grete i DIXI

hei Dixi og Sør

Takker for varm velkomst!

vet egentlig ikke hva mere jeg skal si, tok så mye krefter bare å skrive det andre...så jeg vet ikke når jeg klarer å skrive mere....

men vil nå prøve!

Det er iallefall godt å vite om dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nikita,

Føyer meg inn i velkomsrekken:)

Bare vent..kreftene kommer nok tilbake...ta den tiden

du trenger, la det modne seg...ikke alle ting som kan

gjøres, skrives med en gang...det tar tid og tålmodighet

med seg selv.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nikita,

Føyer meg inn i velkomsrekken:)

Bare vent..kreftene kommer nok tilbake...ta den tiden

du trenger, la det modne seg...ikke alle ting som kan

gjøres, skrives med en gang...det tar tid og tålmodighet

med seg selv.

Klem fra

Ritva!

Takker:-)

Skal ta tiden til hjelp, og ta bare litt om gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...