Gå til innhold

WHO, vil forby røyking hjemme....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

6

• morsan

4

• hidi, the scorpion

3

• ikke mitt navn

3

Gjest liberalist

Ja hvis de sjenerer naboene slik det skjer her. Jeg kunne anmeldt den gamle stinkende alkoholiserte dama som røyker to pakker om dagen, men jeg har så langt latt være. Hun står med husregler i hånden at det ikke er love å vaske på søndager osv. siden det ble vedtatt for femti år siden. Den dagen hun klager over meg så kommer jeg til å klage over hennes røykelukt i oppgangen.

''Ja hvis de sjenerer naboene slik det skjer her. ''

Javel. Det er sikkert de som vil ha forbud mot tramping i gulvet slik at naboen under ikke blir forstyrrert samt forbud mot bruk av vaskemaskin om kvelden/på søndag. Dessverre kan man ikke forby alt man blir plaget av.

''Ja hvis de sjenerer naboene slik det skjer her. ''

Javel. Det er sikkert de som vil ha forbud mot tramping i gulvet slik at naboen under ikke blir forstyrrert samt forbud mot bruk av vaskemaskin om kvelden/på søndag. Dessverre kan man ikke forby alt man blir plaget av.

Det er forbudt å røyke i felles arealer og det er helt klart brudd på regler når det lukter røyk i oppgang hvor flere mennesker bor. Dette er ikke noe som trenges å diskutere. Jeg synes synd på henne siden hun er gammel surpumpe og har valgt å la være og klage. Hvis hun hadde vært yngre hadde jeg helt sikkert gjort det.

Gjest liberalist

Det er forbudt å røyke i felles arealer og det er helt klart brudd på regler når det lukter røyk i oppgang hvor flere mennesker bor. Dette er ikke noe som trenges å diskutere. Jeg synes synd på henne siden hun er gammel surpumpe og har valgt å la være og klage. Hvis hun hadde vært yngre hadde jeg helt sikkert gjort det.

''Jeg synes synd på henne siden hun er gammel surpumpe og har valgt å la være og klage. ''

Nåvel. Det virker som om det finnes mer enn én surpumpe i den oppgangen.

Annonse

''Jeg synes synd på henne siden hun er gammel surpumpe og har valgt å la være og klage. ''

Nåvel. Det virker som om det finnes mer enn én surpumpe i den oppgangen.

Hvis du vil være ufin så synes jeg du skal finne deg andre arenaer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...