Gå til innhold

så du nå mamma?


beib

Anbefalte innlegg

mamma så du nå?så du hvor vodt jeg har det?så du hvordan jeg seg sammen på gulvet?så du hva du har gjort mot meg? du spurte hva som var skjedd,jeg sa at det var litt sent og spørre om.Du prøvde og holde rundt meg,jeg skubbet deg bort....mamma jeg skulle ønske tingene var anerledes,men det er sånn det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Beib!

Ring Livskrisehjelpen ved legevakten der du bor med en gang. Dessverre vet jeg ikke hvor i landet du bor, så jeg kan ikke hjelpe deg med nummeret her og nå. Men du finner det under Viktige Telefonnummer langt fremme i telefonkatalogen (f.eks s. 6 i Rogaland).

Du trenger hjelp, noen å snakke med om det som skjer akkurat nå. Så idiotisk at du ikke fikk hjelp da du var på legekontoret i dag. Så ikke legen du traff at du virkelig hadde akutt behov for hjelp??

*Holder rundt deg og gir deg en god klem*

Grete Reservemamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib!

Ring Livskrisehjelpen ved legevakten der du bor med en gang. Dessverre vet jeg ikke hvor i landet du bor, så jeg kan ikke hjelpe deg med nummeret her og nå. Men du finner det under Viktige Telefonnummer langt fremme i telefonkatalogen (f.eks s. 6 i Rogaland).

Du trenger hjelp, noen å snakke med om det som skjer akkurat nå. Så idiotisk at du ikke fikk hjelp da du var på legekontoret i dag. Så ikke legen du traff at du virkelig hadde akutt behov for hjelp??

*Holder rundt deg og gir deg en god klem*

Grete Reservemamma :-)

jeg greier ikke og no har jeg drukket og tatt en vival....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg greier ikke og no har jeg drukket og tatt en vival....

Har du en venninne du kan ringe som kan hjelpe deg? Jeg kan dessverre ikke gjøre noe når jeg ikke engang vet hvor i landet du bor!

Du KAN klare å ringe til legevakten, det er jeg helt sikker på. Det spiller ingen rolle om du har tatt en vival eller drukket alkohol. De har sett sånt før! Ring dem nå.

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en venninne du kan ringe som kan hjelpe deg? Jeg kan dessverre ikke gjøre noe når jeg ikke engang vet hvor i landet du bor!

Du KAN klare å ringe til legevakten, det er jeg helt sikker på. Det spiller ingen rolle om du har tatt en vival eller drukket alkohol. De har sett sånt før! Ring dem nå.

Klem fra Grete :-)

bor i bergen,har type,men jeg sendte han bort.vil være alene...vil ikke at han ska se meg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i bergen,har type,men jeg sendte han bort.vil være alene...vil ikke at han ska se meg nå.....

og nå tror han legen jeg møtte at jeg er helt idiot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og nå tror han legen jeg møtte at jeg er helt idiot...

Tøysekopp! Klart legen ikke tror du er en idiot! Han har sett fortvilede mennesker før, du er hverken spesiell eller førstemann i så måte. Slutt å tenke på akkurat det, det er bagateller!

Jeg vet tilfeldigvis at det er veldig dyktige og oppegående folk på Bergen legevakt, andre "familiemedlemmer" her inne har god erfaring derfra. Jeg har akkurat snakket med dem, og de ber deg ringe og snakke med en sykepleier på tlf. 55568760. Hun vil gi deg råd og informasjon om hva du kan gjøre!

Du kan også ringe SMI 55 23 20 20. De får også min varmeste anbefaling! Jeg har snakket med dem også, og du er hjertelig velkommen til å ringe dem! Du kan være så anonym du bare vil, det viktigste er at du klarer å formidle hva som er verst akkurat nå, hvorfor du trenger hjelp - og be dem om råd. Gjør det vennen, du kan ikke holde på slik som du gjør nå!

Jeg står rett ved siden av deg og støtter deg, lille venn!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysekopp! Klart legen ikke tror du er en idiot! Han har sett fortvilede mennesker før, du er hverken spesiell eller førstemann i så måte. Slutt å tenke på akkurat det, det er bagateller!

Jeg vet tilfeldigvis at det er veldig dyktige og oppegående folk på Bergen legevakt, andre "familiemedlemmer" her inne har god erfaring derfra. Jeg har akkurat snakket med dem, og de ber deg ringe og snakke med en sykepleier på tlf. 55568760. Hun vil gi deg råd og informasjon om hva du kan gjøre!

Du kan også ringe SMI 55 23 20 20. De får også min varmeste anbefaling! Jeg har snakket med dem også, og du er hjertelig velkommen til å ringe dem! Du kan være så anonym du bare vil, det viktigste er at du klarer å formidle hva som er verst akkurat nå, hvorfor du trenger hjelp - og be dem om råd. Gjør det vennen, du kan ikke holde på slik som du gjør nå!

Jeg står rett ved siden av deg og støtter deg, lille venn!

Klem fra Grete :-)

takk.ska ringe legevakten no...

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.ska ringe legevakten no...

KLEM

Hei igjen! Hvordan har det gått med deg? Har du ringt og snakket med noen av dem jeg foreslo??

Tenker på deg hele tiden!

Reservemammaklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Hvordan har det gått med deg? Har du ringt og snakket med noen av dem jeg foreslo??

Tenker på deg hele tiden!

Reservemammaklem fra Grete :-)

ja jeg ringte incest senteret ska dit på torsdag...er så sliten nå...skriver mer i morgen...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...