Gå til innhold

Hyggelig møte med katt:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

14

• morsan

11

• Katt-ja

5

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

...og du har hatt valp?

''...og du har hatt valp?''

cathlin får svare for seg selv, men det kan diskuteres om enhver som har "hatt" valp er kvalifisert til å mene noe annet enn at det er 95% kos! :-) Jeg har "hatt" valp, og husker tiden som _minst_ 95% kos, men så var jeg bare sju! ;-) Moren min har sikkert et helt annet syn på saken.

''...og du har hatt valp?''

cathlin får svare for seg selv, men det kan diskuteres om enhver som har "hatt" valp er kvalifisert til å mene noe annet enn at det er 95% kos! :-) Jeg har "hatt" valp, og husker tiden som _minst_ 95% kos, men så var jeg bare sju! ;-) Moren min har sikkert et helt annet syn på saken.

Hehe,- ja jeg tenkte på det etterpå, at jeg burde presisert at jeg mente: Og du har hatt fullt ansvar for en valp...

For visst er de søte...men det er et slit både med vask etc & oppdragelse i en periode. Jeg var klar til å gi bort vår første!

Annonse

Hehe,- ja jeg tenkte på det etterpå, at jeg burde presisert at jeg mente: Og du har hatt fullt ansvar for en valp...

For visst er de søte...men det er et slit både med vask etc & oppdragelse i en periode. Jeg var klar til å gi bort vår første!

Skriver under på at det er slitsom ja. Jeg er veldig glad for at en valp ikke er valp så veldig lenge :o)

Livet er viselig innrettet :-)

*S* Det er sikkert mer jobb med valp enn med kattunge, men uansett unngikk vi helt bevisst å skaffe oss en kattunge, enda så skjønne de er. Det var ganske deilig å få en fiks ferdig voksen omplasseringskatt i huset :-)

Den var omplasseringskatt fra før. Og litt spesiell. Veldig snill, men også veldig sky, var nok opprinnelig halvt villkatt. Det tok 3 år før han ble trygg på oss. Kunne sikkert omplassert igjen, men jeg syntes det var mest fair å la ham slippe stresset det ville blitt for ham.

Jeg forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...