Gå til innhold

16åring vil på fest, skal han få lov?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

9

• tzatziki1365380058

8

• ShitDiddelyDo

4

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Hei.

Han fikk gå, med formaninger og råd på veien. Avtalte at jeg skulle hente han kl 24, men hvis det ble bråk eller trøbbel på noe sett, så skulle han ringe meg. Det lovte han.

Kl 23 ringte han, det hadde blitt bråk, og han (sammen med en hel flokk) ble "kastet ut". Han gadd ikke gå rundt i byen en time før jeg skulle hente han! :)

Så jeg er fornøyd med det. Han hadde drukket 4-6 øl, og var beruset, men ikke veldig full.

Samboer (stefar) spør i dag hvilke konsekvenser han skal få for å ha drukket alkohol, for han mener at hvis jeg ikke gir han noen, så godkjenner jeg indirekte at han drikker. Jeg sier at jeg ikke er sikker på om jeg skal gi han noen straff for dette, jeg vil heller at vi skal ha en åpen dialog slik at han kan komme til meg når det er noe, og holde meg underrettet om hva som foregår der ute. Heller det enn at han sniker seg til det, for trass og fullt kaos har vi hatt nok av tidligere, han kan fort "snu" og gi F i alt jeg sier om han føler han ikke blir hørt og jeg er urimelig.

Så han ble vekket kl 13 til frokost, og har måttet vaske badet i underegt (sin oppholdsetasje som han skal holde i orden), nå fløt det og doen stanka), og frivillig satte han igang med støvsugeren og støvsuga kjelleren og nå 1 egt. Så jeg er egentlig ganske fornøyd.

Særdeles god løsning;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...