Gå til innhold

FU: Hva skal dere i helga?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

I kveld skal jeg og guttungen kose oss hjemme. Vi er alene og bikkja er nyoperert, så vi må holde oss i ro. Har handlet endel stæsj til stua, så kan hende jeg og han tar ett raid og ordner litt.

I morgen skal jeg fyre opp badestampen og lage hjemmelaget mousakka. Vi får besøk, så det blir bading, spising og vin/drinkdrikking. :o)

Fortsetter under...

Mannen er opptatt med en hobby nesten hele helgen. I kveld skal jeg og ungene spise taco og se film. I morgen skal eldstemann på en skisamling, jeg må handle litt og lillebror skal på fotballtrening. Søndag har vi foreløpig ingen planer, men det blir nok en økt med rydding i kjelleren.

Bunnsmøre båten, vaske og rydde, handle inn, takle forskjellige "kriser" barna har, jobbe med skoleoppgave og kanskje lese litt til eksamen, sikkert se en film og så sove.

I morgen skal vi til svigers på middag! Håper jeg får strikket litt da :)

Annonse

Gjest sminkedokka

[quote name=Shira :o)' timestamp='1284738728' post='4437366]

I kveld skal jeg og guttungen kose oss hjemme. Vi er alene og bikkja er nyoperert, så vi må holde oss i ro. Har handlet endel stæsj til stua, så kan hende jeg og han tar ett raid og ordner litt.

I morgen skal jeg fyre opp badestampen og lage hjemmelaget mousakka. Vi får besøk, så det blir bading, spising og vin/drinkdrikking. :o)

Oi, det hørtes utrolig koselig ut!!

Gjest sminkedokka

Rydde kjelleren, for snekkeren begynner i morra

Rydde litt i resten av huset

Bake boller

Gå på sopptur med ungene og en nabofamilie

Drikke kaffe og slarve med naboene på lekeplassen

Guttungen skal på dagstur med korpset, så Datra og jeg skal ha skalldyrfest lørdag. ;)

Dette er ihvertfall ambisjonene. Satser på at jeg får gjort det meste. :)

lykke til :))

Gjest sminkedokka

De er så stille og rolige til ellers, så litt får man jo tåle. Og de var jo høflige og spurte om det passet også, siden de vet at mannen jobber turnus. Så det går nok greit. Vinflaska er innkjøpt, og sov i ro ligger klar på nattbordet. Og så har man en god! unnskyldning for å ligge lenge på søndag.

Hehe ja da har man en god unnskydning :)

Kose dere i kveld med vin :)

I kveld skal jeg feire bursdagen til ei venninne. I morgen skal jeg få se igjen noen i familien som jeg ikke har sett på lenge, og håper at det blir enda en fin høstdag så jeg får plukket litt bær og sopp. Det føles som om jeg har sløst bort en del av den fineste tiden på året med å jobbe overtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...