Gå til innhold

Er det noen snille sjeler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fattigmor

må innrømme at jeg aldri har lagd det før, men her er iallefall en oppskrift.

Finner sikkert flere om du googler litt.

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift17162.asp

Takk skal du ha:0) men for meg ser det ut,som kjøttet allerede er ferdig krydret...tenkte derfor at det kansje holdt med å lage saus evt grønsaker ved siden av. Det er ikke lammekjøtt men strimlet svinekjøtt. Takk allikevel.

Gjest fattigmor

Hvis kjøttet er ferdig krydret tror jeg det holder med fløte i. Så sa i allefall damen på butikken. Jeg kjøpte det ofte tidligere, men nå får jeg ikke tak i det lenger. Snaddermat!

ok:0) takk da gjør jeg det. Skal overaske ungene og barnebarn med noe nytt til middag. Kansje greit med ris ved siden av eller hva brukte du til sånn ellers?

Annonse

må innrømme at jeg aldri har lagd det før, men her er iallefall en oppskrift.

Finner sikkert flere om du googler litt.

http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift17162.asp

Jeg steker kjøttet og strør over litt hvetemel , da jevner du det litt.

Så tilsetter jeg litt tomatpure , etter smak.Har så i fløte/ rømme / creme fraiche , alt etter hva du har i hus.

Sjasminris , salat og brød

Gjest fattigmor

Jeg steker kjøttet og strør over litt hvetemel , da jevner du det litt.

Så tilsetter jeg litt tomatpure , etter smak.Har så i fløte/ rømme / creme fraiche , alt etter hva du har i hus.

Sjasminris , salat og brød

takk skal du ha, er i full sving her nå...lager det ferdig på forhånd,så jeg slipper å stå så lenge på kjøkkenet i morn.Rømme har jeg og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...