Gå til innhold

Nicknavn på Nettby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har profil på nettby som jeg egentlig hadde tenkt å slette siden jeg sjelden er der inne nå... Var der mye før når der var mer aktivitet (før facebook tok av)...

Det som forundrer meg er noen av mannfolkas nicknavn... En skikkelig kjekk kar kontakta meg, men det at han kalte seg noe a'la "velutstyrt", "stor stake" (anonymiserer litt her ;-)) fikk meg absolutt ikke til å få lyst til å ta kontakt tilbake.. Hadde han hatt et "normalt" nicknavn, så kunne jeg så absolutt ha tenkt meg å se nærmere på den karen ;)

Hva er det som gjør at noen fyrer tror de får draget på damer over 30 når de har et slik nicknavn!?

*oppgitt*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

7

• bustebeisa

6

• candyqueen_83

4

• Blomstre

3

Skrevet

Jeg har ikke hatt meg på noen dager, så det første jeg så for meg var (naturligvis) en stor penis og jeg tenkte: "Mmmmm!".

*kremt* Er man nøden...

Skrevet

Jeg har ikke hatt meg på noen dager, så det første jeg så for meg var (naturligvis) en stor penis og jeg tenkte: "Mmmmm!".

*kremt* Er man nøden...

Hehe ;)

Men jeg er såpass gammeldags at jeg helst vil ha en fyr med litt mellom øra og fyrer som MÅ proklamere at de har stor tiss har svært lite trolig tilsvarende stor hjerne ;)

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Fordi det er det som betyr mest for dem selv.

Skrevet

Hehe ;)

Men jeg er såpass gammeldags at jeg helst vil ha en fyr med litt mellom øra og fyrer som MÅ proklamere at de har stor tiss har svært lite trolig tilsvarende stor hjerne ;)

Helt enig i det, men han ser vel neppe etter en livspartner, da ;)

Skrevet

Fordi det er det som betyr mest for dem selv.

..og det sier vel litt om hjernekapasiteten vil jeg tro? ;)

Skrevet

Helt enig i det, men han ser vel neppe etter en livspartner, da ;)

Godt mulig - men drar han virkelig damer med å kalle seg dette?? Han var dritpen, så hadde han hatt et normalt nicknavn, så er jeg rimelig sikker på han hadde hatt en skare av damer etter seg...

Skrevet

Godt mulig - men drar han virkelig damer med å kalle seg dette?? Han var dritpen, så hadde han hatt et normalt nicknavn, så er jeg rimelig sikker på han hadde hatt en skare av damer etter seg...

Gudene vet. Jeg aner ikke hva som fungerer på kvinner, for å være ærlig. Det øyeblikk jeg innså at Orlando Bloom gikk for å være attraktiv, så ga jeg opp å forstå meg på andre kvinners smak.

Skrevet

Gudene vet. Jeg aner ikke hva som fungerer på kvinner, for å være ærlig. Det øyeblikk jeg innså at Orlando Bloom gikk for å være attraktiv, så ga jeg opp å forstå meg på andre kvinners smak.

Hehe ;)

Jeg har heller aldri skjønt meg helt på den Orlando Bloom-greia... Innbiller meg at det må være damer som grenser til å være bifile som liker menn med hans utseende ;-P

Skrevet

Haha. Enig med deg ;O)

Skrevet

Hehe ;)

Jeg har heller aldri skjønt meg helt på den Orlando Bloom-greia... Innbiller meg at det må være damer som grenser til å være bifile som liker menn med hans utseende ;-P

Ja, akkurat hva jeg tenker også. Han har jo spinklere skuldre enn meg, jo... I tillegg oppfører han seg som en 13-åring.

Gerard Butler, der i mot... Mmmm... :)

Skrevet

Akkurat han der er litt spesiell, ja.. Er riiimelig sikker på at jeg vet hvem du mener. Før hadde han et bilde på profilen sin (på forsiden) og ikke noe tekst. Gjett hva det bildet var av...? Jeg rapporterte han, og fikk svar fra nettby at bildet var slettet og han hadde fått skrivesperre. Dette er et par uker siden. Han er innom siden min HVER dag, men sier aldri noe. Men - han er iallfall tydelig på hva han er ute etter å snakke om/vise fram, og det er jo forsåvidt ærlig og redelig, så slipper man å kaste bort tid og energi på pjatting før det kommer fram.

Jeg blir litt trist når jeg ser fjortiser med nick som er litt mer enn seksuelle -antydninger-.. Mange nick laaangt over grensa.

PS. Jeg lagret bilde luringen hadde på profilen sin før, hvis du vil se :P Hehe. Ikke fordi det var så hot, altså, men for å ha bevis :-) Jeg sverger!

Skrevet

Ja, akkurat hva jeg tenker også. Han har jo spinklere skuldre enn meg, jo... I tillegg oppfører han seg som en 13-åring.

Å, han er NAM! ;O))

Skrevet

Å, han er NAM! ;O))

Jentekveld med Gerard Butler-filmer, baconcrisp og sukkerfri sjokolade? Møtes i London! ;)

Skrevet

Jentekveld med Gerard Butler-filmer, baconcrisp og sukkerfri sjokolade? Møtes i London! ;)

Hehe :o) Baconcrisp står jeg over. Overspist. :o)

Har bare sett èn film med han jeg. P.S. I love you. Men ser han har spilt i ganske så mange :o)

Skrevet

Hehe :o) Baconcrisp står jeg over. Overspist. :o)

Har bare sett èn film med han jeg. P.S. I love you. Men ser han har spilt i ganske så mange :o)

I så fall anbefaler jeg "300" på det sterkeste.

Skrevet

Hehe ;)

'' Innbiller meg at det må være damer som grenser til å være bifile som liker menn med hans utseende ;-P''

Da har du ikke skjønt deg på bifile kvinner. Vi liker -kvinner-, ikke feminine mannfolk. Vi liker menn som er menn, og kvinner som er kvinner.

De som liker Orlando Bloom er under 15. :-P "Han er jo så søøøøt!"

Skrevet

I så fall anbefaler jeg "300" på det sterkeste.

Skal titte etter den :o)

Skrevet

Tror ikke jeg er sikker på hvordan Mr.Butler ser ut, men jeg har en svakhet for Josh Hartnett selv om han sikkert er noen år yngre enn meg ;-P

Skrevet

Akkurat han der er litt spesiell, ja.. Er riiimelig sikker på at jeg vet hvem du mener. Før hadde han et bilde på profilen sin (på forsiden) og ikke noe tekst. Gjett hva det bildet var av...? Jeg rapporterte han, og fikk svar fra nettby at bildet var slettet og han hadde fått skrivesperre. Dette er et par uker siden. Han er innom siden min HVER dag, men sier aldri noe. Men - han er iallfall tydelig på hva han er ute etter å snakke om/vise fram, og det er jo forsåvidt ærlig og redelig, så slipper man å kaste bort tid og energi på pjatting før det kommer fram.

Jeg blir litt trist når jeg ser fjortiser med nick som er litt mer enn seksuelle -antydninger-.. Mange nick laaangt over grensa.

PS. Jeg lagret bilde luringen hadde på profilen sin før, hvis du vil se :P Hehe. Ikke fordi det var så hot, altså, men for å ha bevis :-) Jeg sverger!

Jøsses, kanskje det er samme fyren? Tror han var 40... og derfor jeg reagerte... Men har truffet på en håndfull av denne sorten der inne, så jeg tror nok det er flere av dem.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...