Gå til innhold

Nicknavn på Nettby...

Anbefalte innlegg

'' Innbiller meg at det må være damer som grenser til å være bifile som liker menn med hans utseende ;-P''

Da har du ikke skjønt deg på bifile kvinner. Vi liker -kvinner-, ikke feminine mannfolk. Vi liker menn som er menn, og kvinner som er kvinner.

De som liker Orlando Bloom er under 15. :-P "Han er jo så søøøøt!"

Jeg antar bifile damer er like forskjellige som heterofile? ;)

Iallefall har jeg et par kompiser som har feid over bifile damer - og de kompisene er heterofile, men jeg _kan_ forstå at noen synes de virker en smule "skjeve" iblant ;)

Jeg har også en bifil venninne som har en svakhet for menn med litt "damete" oppførsel.. Sikkert ikke nok personer til å føre statistikk, men nok til at jeg får visse (feil)oppfatninger ;)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

7

• bustebeisa

6

• candyqueen_83

4

• Blomstre

3

Godt mulig - men drar han virkelig damer med å kalle seg dette?? Han var dritpen, så hadde han hatt et normalt nicknavn, så er jeg rimelig sikker på han hadde hatt en skare av damer etter seg...

Det er ikke sikkert bildet var av ham selv, da.

Annonse

Var derfor jeg kuttet ut både Nettby og Blink ganske kjapt i sin tid.

Ikke på grunn av samme person sikkert, men var litt vel mye rare menn og mye direkte hentyning til sex.

Noen kunne begynne med en hyggel mail til meg, men så fort jeg svarte, kom der ofte meldinger av typen: Du virker som ei søt og hyggelig jenta. Skal vi ha sex?

Var derfor jeg kuttet ut både Nettby og Blink ganske kjapt i sin tid.

Ikke på grunn av samme person sikkert, men var litt vel mye rare menn og mye direkte hentyning til sex.

Noen kunne begynne med en hyggel mail til meg, men så fort jeg svarte, kom der ofte meldinger av typen: Du virker som ei søt og hyggelig jenta. Skal vi ha sex?

Ja, kjenner til den ;)

For min del er det så mange gode diskusjoner på grupper for døve på Nettby, men interessen har dabba kraftig av, så nå er jeg der mest for et par venner som er så sta at de nekter å ta i bruk Facebook ;) Akkurat som om Nettby er noe bedre ;-P

Ja, kjenner til den ;)

For min del er det så mange gode diskusjoner på grupper for døve på Nettby, men interessen har dabba kraftig av, så nå er jeg der mest for et par venner som er så sta at de nekter å ta i bruk Facebook ;) Akkurat som om Nettby er noe bedre ;-P

For min del, både i forhold til meg selv og kanskje spesielt i forhold til tenåringsjentene, liker jeg facebook bedre enn Blink og Nettby.

På Facebook føler jeg selv at man ikke har helt samme søkefunksjonen som man har på Nettby og Blink... Da tenker jeg på type søk på alder og sted.

For jeg liker ikke å se at mannfolk i alderen 25+++++ er inne og titter på profilen til jenter på 13, 14 og 15.

Riktignok oppgir man navn og slikt på Facebook, men man kan redigere sikkerheten med tanke på innsyn ganske så godt.

Ellers syntes jeg også det var synd at det var så mye "sex sjekking" på Blink og Nettby, for jeg hadde også noen fine diskusjoner der inne. :-)

For min del, både i forhold til meg selv og kanskje spesielt i forhold til tenåringsjentene, liker jeg facebook bedre enn Blink og Nettby.

På Facebook føler jeg selv at man ikke har helt samme søkefunksjonen som man har på Nettby og Blink... Da tenker jeg på type søk på alder og sted.

For jeg liker ikke å se at mannfolk i alderen 25+++++ er inne og titter på profilen til jenter på 13, 14 og 15.

Riktignok oppgir man navn og slikt på Facebook, men man kan redigere sikkerheten med tanke på innsyn ganske så godt.

Ellers syntes jeg også det var synd at det var så mye "sex sjekking" på Blink og Nettby, for jeg hadde også noen fine diskusjoner der inne. :-)

Vi er helt på bølgelengde der ;)

Datra mi på 13 har profil på FB, men får ikke lov å være på Nettby... Blink har jeg aldri prøvd meg på. Er ikke det et nettsted laget bestemt for å spleise folk?

Annonse

Vi er helt på bølgelengde der ;)

Datra mi på 13 har profil på FB, men får ikke lov å være på Nettby... Blink har jeg aldri prøvd meg på. Er ikke det et nettsted laget bestemt for å spleise folk?

Blink er veldig lik Nettby. Var nettopp en sak der Vg måtte betale Dagbladet, eller motsatt, fordi den ansatte som bygde opp et av disse nettstedene, kom fra konkurrerende avis og hadde vært innvolvert i oppbyggingen der også.

Blink er veldig lik Nettby. Var nettopp en sak der Vg måtte betale Dagbladet, eller motsatt, fordi den ansatte som bygde opp et av disse nettstedene, kom fra konkurrerende avis og hadde vært innvolvert i oppbyggingen der også.

Godt mulig, men har oppfatta det som at Blink (det hører man også på navnet) ble laga som formål å ha et treffsted for single. Nettby er mer et diskusjonsfora (opprinnelig iallefall). Nå er diskusjonene langt færre og det er mulig nettby har endra seg av den grunn.... Man lar jo ikke tiåringer være på Blink? Men på nettby florerer det dessverre av så unge mennesker...

Forsøk da vel... og rapporter om hvordan det går ;).

Tror det koster bittelitt, men fordelen er da at de helt useriøse holder seg unna:

http://sukker.no/

Hehe, nei... har en i kikkerten, så har ikke så lyst å bedrive sjekking på flere kanter ;-P

Tar en titt på linken, men ellers er det "fingrene av fatet!" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...