Gå til innhold

Tja, jeg lurer da litt på det her...

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma i juni 2011?

Jeg vet at dette burde legges inn på Graviditetforumet men

siden det er flere her så...ja.

Jeg fikk mensen rundt 1.sep (mener det var denne dagen)... og har egentlig hatt sex jamnt og trutt siden mensslutt. Hadde eggløsning forrige helg og en del hanky panky... nå har jeg fått sånne menslignende smerter i mage og korsrygg, men mensen er jo langt unna enda. Jeg har en mislykket graviditet bak meg og da fikk jeg disse også, men mener det var helt opp i da den skulle komme. Er det mulig at man kjenner det så tidlig??

I tillegg går jeg på Loette 28 så jeg skjønner ikke helt dette her, men jeg føler meg virkelig gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353368-tja-jeg-lurer-da-litt-p%C3%A5-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mamma i juni 2011?

Må tilføye at mensen kommer rundt 1 uke før de siste hvite tablettene. Er akkurat begynt på 4 brettet nå, så skal ikke dette ha

stabilisert seg på et vis? Kan det være at pillene ikke fungerer som

de skal siden mens og de pillene bommer sånn på hverandre?

Gjest Mamma i juni 2011?

Loette 28 er en p-pille eller minipille? Da skal du jo ikke få eggløsning, vel?

En p-pille ja.

Nå har jeg lest mange innlegg fra rundt omkring fra kvinner som har blitt gravide på pillen. Hmm..... virker nesten som det er vanlig fra det jeg leser.

En p-pille ja.

Nå har jeg lest mange innlegg fra rundt omkring fra kvinner som har blitt gravide på pillen. Hmm..... virker nesten som det er vanlig fra det jeg leser.

Det jeg reagerer på er at du sier du hadde eggløsning forrige helg.

Du går på p-piller, registrerte at du har eggløsning, men reagerer ikke på det? Attpåtil har du masse sex mens du vet du har eggløsning...

Dette henger ikke på greip.

PRØVER du å bli gravid?

Gjest Mamma i juni 2011?

Du går på p-piller, registrerte at du har eggløsning, men reagerer ikke på det? Attpåtil har du masse sex mens du vet du har eggløsning...

PRØVER du å bli gravid?

Nei, uff, nå surrer jeg her. Det jeg mente var at om jeg ikke hadde gått på pillen ville den ha vært forrige helg.

Annonse

Gjest Mamma i juni 2011?

PRØVER du å bli gravid?

Nei jeg prøver IKKE å bli gravid.

Nei, uff, nå surrer jeg her. Det jeg mente var at om jeg ikke hadde gått på pillen ville den ha vært forrige helg.

Men det vet du da ikke?

Uansett, du må nesten bare vente og se til det er 14 dager siden samleie/når du tror du hadde eggløsning.

Jeg opplever de merkeligste symptomene når jeg går på hormonell prevensjon, så det kan rett og slett bare være det. Inntil da får du ta pillene som normalt :)

Gjest Mamma i juni 2011?

Men det vet du da ikke?

Uansett, du må nesten bare vente og se til det er 14 dager siden samleie/når du tror du hadde eggløsning.

Jeg opplever de merkeligste symptomene når jeg går på hormonell prevensjon, så det kan rett og slett bare være det. Inntil da får du ta pillene som normalt :)

Jeg tenkte at det måtte være forrige helg for da stemmer det med

dagene fra første mensdag til "natten det hele gikk til" forrige gang (?) Kanskje jeg er helt kokko da men....

Ja jeg fortsetter på pillen til jeg kommer til bunns i det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...