Gjest host host Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Heisann! Jeg fikk noe jeg trodde var vanlig influensa for snart 3 uker siden. Jeg hadde tørr hoste og feber i nesten en uke, før jeg begynte å hoste opp slim/hoste til jeg kastet opp. Jeg gikk derfor til legen, som ut i fra symptomene mente jeg hadde mycoplasma lungebetennelse. Jeg fikk en tre- dagers antibiotika kur, og fikk beskjed om å ringe dersom jeg ikke merket forbedring etter tre dager. Jeg merket forbedring - så jeg ringte ikke - men jeg ble heller aldri helt frisk. Jeg hoster tidvis ennå, er ubeskrivelig trøtt, har smerte i brystet og er tungpusten. Er usikker på om jeg skal gå til legen igjen, jeg har lest at man kan hangle i 3- 4 uker uten behandling, men dersom det ville være mulig å få mer antibiotika og bli tidligere frisk/ helt frisk snart er det synd å gå glipp av muligheten. Jeg savner veldig å kunne trene, og være aktiv. Dessuten henger jeg allerede etter i studiene. Ville dere kontaktet legen igjen? Jeg vil ikke mase eller gå til legen unødvendig heller... 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Du går til legen! Ta en blodprøve.Og kanskje du trenger mer antibiotika.God bedring!! 0 Siter
Gjest jhukik Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Det er greit å gå til lege i akkurat dette tilfellet, så får du kanskje en antibiotikakur til. Slike infeksjoner kan sitte i leeenge... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 ''Ville dere kontaktet legen igjen?'' Ja! 0 Siter
Gjest host host Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Takk for svarene Jeg kontakter legen mandag dersom jeg ikke plutselig er frisk igjen da.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes det virker som du har fått for kort antibiotikakur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.