Gå til innhold

Demi Moore og Marianne Auli -go home

Anbefalte innlegg

Du benytter jo et sleivete bruk av ordet "ekte" som et frikort til å mobbe denne nrk-dama for det det er verdt.

Det er fint at du forsvarer de kvinnene som er tynnere og mer "deffa" mot å bli mobbet, men du er jo ikke det spor bedre når du mobber nrk-dama .

Hvor har jeg mobbet NRK-dama? Jeg skrev at hun så "usunn" ut. Jeg skrev at hun har 10+ kilo for mye (da tenker jeg på helsa) fett på kroppen.

Er dette mobbing?

Hvis jeg legger ut et bilde av min ikke-vaskebrettmage, og jeg får kommentarer om at jeg bør ta av noen kilo, er ikke det mobbing, men et velment råd. Jeg ville til og med vært helt enig. Jeg trenger å få ut fingeren og jogge litt mer. Det er tross alt ikke mye fett som skal til rundt magen før det blir helseskadelig - og det er ikke min konklusjon, men legers konklusjon.

For øvrig har jeg skrevet at jeg synes NRK-dama er svært pen, og at jeg personlig ikke synes hun har for mye fett.

Dere kvinner blir aldri fornøyd.

http://minmote.no/index.php/2010/03/dette-far-kvinner-til-a-f%C3%B8le-seg-verre/

Fortsetter under...

• Svar 170
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Babette

12

• Colette

7

• morsan

6

Hvor har jeg mobbet NRK-dama? Jeg skrev at hun så "usunn" ut. Jeg skrev at hun har 10+ kilo for mye (da tenker jeg på helsa) fett på kroppen.

Er dette mobbing?

Hvis jeg legger ut et bilde av min ikke-vaskebrettmage, og jeg får kommentarer om at jeg bør ta av noen kilo, er ikke det mobbing, men et velment råd. Jeg ville til og med vært helt enig. Jeg trenger å få ut fingeren og jogge litt mer. Det er tross alt ikke mye fett som skal til rundt magen før det blir helseskadelig - og det er ikke min konklusjon, men legers konklusjon.

For øvrig har jeg skrevet at jeg synes NRK-dama er svært pen, og at jeg personlig ikke synes hun har for mye fett.

Dere kvinner blir aldri fornøyd.

http://minmote.no/index.php/2010/03/dette-far-kvinner-til-a-f%C3%B8le-seg-verre/

''Er dette mobbing?''

Ja, måten du omtaler henne på synes jeg ikke er noe bedre enn det du beskylder andre for.

Dersom hun hadde frekventert dol, burde hun kanskje ha svart med en variant av Churchills "Mulig jeg er full, men du er stygg, og i morgen er jeg edru" ;-)

''Er dette mobbing?''

Ja, måten du omtaler henne på synes jeg ikke er noe bedre enn det du beskylder andre for.

Dersom hun hadde frekventert dol, burde hun kanskje ha svart med en variant av Churchills "Mulig jeg er full, men du er stygg, og i morgen er jeg edru" ;-)

Det er ikke mobbing å si at en kvinne har noen kilo for mye når hun legger ut bilde av seg selv og lener seg framover for å blottlegge valkene best mulig.

Det jeg så, og som jeg kommenterte, er det hun ville jeg skulle se.

I tillegg skrev jeg at hun var pen.

Det er som med kjæresten som sier:

- Du synes du jeg har blitt feit?

- Tja, jeg ser jo at du har lagt deg ut litt i jula, men jeg synes likevel du er pen.

- Tusen takk. :)

... vil hun si.

Ærlighet er aldri feil. :)

Normalvekta (dvs gjennomsnittsvekta) er vel ikke nødvendigvis ei sunn vekt? ;)

Jeg er sikkert fryktelig vanskelig nå, men jeg greier bare ikke å se for meg at man kan ha et midjemål på under 90 cm og bruke str 44 i klær? Forøvrig tror jeg det er 80 cm midjemål som er grensen for hva som regnes som et sunt magemål...

Du togli, midjemål og vekt og klesstørrelser henger ikke alltid sammen. Jeg er slank - har alltid vært det. Men jeg har ikke spesielt smal midje. Jeg har ikke "innsving på midten" som det tydeligvis er opplest og vedtatt at alle kvinner har.

Når jeg kjøper meg bukser beregnet på kvinner har jeg følgende problem: Hvis jeg kjøper bukser som passer rundt midjen henger de og slenger rundt hofter og lår. Kjøper jeg dem så de passer over hoftene så får jeg ikke kneppet dem igjen - eller det går med et nødskrik men det er jommen ubehagelig å gå med.

Som regel ender jeg opp i herremodeller... Dette gjelder også min tante - og hun er sylslank Grete Roede-instruktør. Hun fortalte meg for ikke lenge siden at hun har flyttet knapper på alle bukser og skjørt hun har kjøpt i alle år. Noen av oss er litt annerledes i kroppen, skjønner du.

Du togli, midjemål og vekt og klesstørrelser henger ikke alltid sammen. Jeg er slank - har alltid vært det. Men jeg har ikke spesielt smal midje. Jeg har ikke "innsving på midten" som det tydeligvis er opplest og vedtatt at alle kvinner har.

Når jeg kjøper meg bukser beregnet på kvinner har jeg følgende problem: Hvis jeg kjøper bukser som passer rundt midjen henger de og slenger rundt hofter og lår. Kjøper jeg dem så de passer over hoftene så får jeg ikke kneppet dem igjen - eller det går med et nødskrik men det er jommen ubehagelig å gå med.

Som regel ender jeg opp i herremodeller... Dette gjelder også min tante - og hun er sylslank Grete Roede-instruktør. Hun fortalte meg for ikke lenge siden at hun har flyttet knapper på alle bukser og skjørt hun har kjøpt i alle år. Noen av oss er litt annerledes i kroppen, skjønner du.

Usj, jeg angrer virkelig på at jeg blanda meg inn i denne tråden ;-P

Skjønner at det ikke er slik at alle har typisk A4-kropper ;)

Usj, jeg angrer virkelig på at jeg blanda meg inn i denne tråden ;-P

Skjønner at det ikke er slik at alle har typisk A4-kropper ;)

''Skjønner at det ikke er slik at alle har typisk A4-kropper ;)''

A4 høres jo uansett temmelig firkanta ut ;-)

Annonse

''Når jeg kjøper meg bukser beregnet på kvinner har jeg følgende problem: Hvis jeg kjøper bukser som passer rundt midjen henger de og slenger rundt hofter og lår. Kjøper jeg dem så de passer over hoftene så får jeg ikke kneppet dem igjen - eller det går med et nødskrik men det er jommen ubehagelig å gå med.''

Interessant å høre, for jeg har helt motsatt problem. Jeg har overhodet ikke mulighet til å finne bukser som jeg får over lårene og som ikke kunne hatt plass til to av meg i livet. Jeg har i grunn ikke spesielt smal midje (den er vel dog under 80) men jeg har kraftige lår. Jeg må jo kjøpe buksene så de passer over lårene, men det ser ikke vakkert ut med skikkelig innsnøring og poser i livet heller... Og jeg kan jo ikke engang kjøpe herrebukser for å få det bedre...

Huff, det er nok privat skredder vi skulle hatt

''Skjønner at det ikke er slik at alle har typisk A4-kropper ;)''

A4 høres jo uansett temmelig firkanta ut ;-)

Ja, jeg var faktisk litt usikker på om jeg skulle kalle det A4 eller ikke... Tenkte folk her inne kunne se for seg den firkanta og rare kroppen til togli ;-P

Ja, jeg var faktisk litt usikker på om jeg skulle kalle det A4 eller ikke... Tenkte folk her inne kunne se for seg den firkanta og rare kroppen til togli ;-P

Som den kvinnelige varianten av Svampe-Bob? ;-)

http://imgsrv.943thepoint.com/image/wjlk/UserFiles/Image/lOU%20&%20lIZ/SpongeBob-SquarePants-p35.jpg

Hehe, jeg tenkte faktisk på å lete opp denne fyren og legge inn link her inne, men ante ikke hva han het ;-)))

Jo, han ligner igrunnen ganske mye på meg ;-P

''Nei, du skal få ha misunnelsen din i fred :-)''

Det var det jeg var fristet til å skrive, men jeg følte heller for å svare seriøst. ;)

Det er som med alt: Enkelte har sterkest meninger om det de vet minst om.

Jøss, så kjepphøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...