Gjest dette lurer jeg på Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Er det mulig å finne ut hvem som er inne på profilen din. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Nei, enkelt og greit... 0 Siter
Gjest dette lurer jeg på Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 nei Det er bra 0 Siter
Gjest dette lurer jeg på Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Nei, enkelt og greit... Det er jo bra 0 Siter
Franzeska Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Men det går an å finne ut hvor mange som har vært inne på profilen din nå. Har også hørt rykter om at det skal være mulig å gå inn å sjekke hvor ofte en bestemt person har vært inne på profilen din i løpet av en viss tid. Men vet ikke hvordan man gjør. Datafolk vet sikkert. Sikkert en datanerd som har funnet opp denne muligheten. Dette gjør ihvertfall at jeg er litt forsiktig med å stalke eksen og andre personer jeg ikke vil skal vite at jeg er nysgjerrig på dem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.