Gå til innhold

Verdens vakreste kvinne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere to er ikke utseendefikserte nei. Neida:-)

Vi snakker ikke så mye om utseende som om utstråling :-) Eller har du sett noen billedskjønn mann i denne diskusjonen?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• Babette

13

• determegdet

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Vi snakker ikke så mye om utseende som om utstråling :-) Eller har du sett noen billedskjønn mann i denne diskusjonen?

Ja, han du påsto så ut som en dame:-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Nei, forresten han var ikke no:-)

Skrevet

Yes, baby. Der så han riktignok ut som en fløtepen sviskeprins, men han er veldig tøff på film.

Han er nå dritpen uansett ;)

Skrevet

Ja, han du påsto så ut som en dame:-)

Han James Bond-typen? Pierce Brosnan?

Skrevet

Han er nå dritpen uansett ;)

Enig. Jeg kunne godt ha tenkt meg en runde.

Skrevet

Han James Bond-typen? Pierce Brosnan?

Han er veldig kjekk i Mama Mia-filmen.

Skrevet

Han er veldig kjekk i Mama Mia-filmen.

Nei.....jeg synes ikke det...men gi meg Richard Gere :-)

Skrevet

Nei.....jeg synes ikke det...men gi meg Richard Gere :-)

Ja, han kan du gjerne få. Værsågod. Du kan godt få Hugh Grant også.

Skrevet

Ja, han kan du gjerne få. Værsågod. Du kan godt få Hugh Grant også.

Ikke sammenlign de to da..:-)

Skrevet

Jo, to søte puser. :-)

Fatter ikke at det er mulig og overhodet trekke noen likhetspunkter mellom de to gutta der:-) I Hugh Grant ser jeg absolutt ingenting. I Richard Gere ser jeg ALT:-)

Skrevet

Fatter ikke at det er mulig og overhodet trekke noen likhetspunkter mellom de to gutta der:-) I Hugh Grant ser jeg absolutt ingenting. I Richard Gere ser jeg ALT:-)

Han var kjekk i marineuniform, men det blir jo de fleste.

Jeg er enig i at det blir litt feil å slenge de to i samme skuff, HG er jo bare vimsete og femi. Men jeg tenner ikke på Richard. Så du kan få ha ham i fred for meg.

Skrevet

Han var kjekk i marineuniform, men det blir jo de fleste.

Jeg er enig i at det blir litt feil å slenge de to i samme skuff, HG er jo bare vimsete og femi. Men jeg tenner ikke på Richard. Så du kan få ha ham i fred for meg.

He..he..:-) Ok, han vil alltid være min helt nr. 1 :-)

Skrevet

Hehe smaken er som baken gitt. Helt ok pen kvinne men ikke i nærheten av noe verdens vakreste etter min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...