Gå til innhold

Gode gamle dager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• ShitDiddelyDo

11

• Holmes

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Dette er jo et kjerringforum. Det har folk syti over siden første gang jeg var her for snart 10 år siden. Selv mannfolka her inne blir kjerringer. Se på Musikeren. Langt hår og alt. På han har det til og med manifistert seg fysisk. For egen del er det nummeret før jeg produserer melk.

Og da har jeg ikke engang nevnt Sør.

Jeg tror for øvrig ingen burde ønske seg et mannfolkforum. Det er bare å søke på VGD, diverse fotballforum, osv. Menn er faktisk verre enn kjerrringer, der ukas dommerdiskusjon fort ender i utestengte brukere grunnet drapstrusler.

Tegningen under illustrerer det typiske mannfolkforum.

http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagpratarkiv/tmp/810f02f4f55de88025f9cd72227f88c3.gif

Når det er sagt skjønner jeg at jeg har blitt vant til andre takter de siste tre årene. Jeg synes faktisk det er et helvetes liv her inne om dagen. Men det kommer kanskje av innleggsfrekvensen jeg har vært vant med, og at enhver diskusjon der noen har hevet stemmen har endt med at minst 3 brukere har takket for seg, før oppvasken har resultert i 3 nye frafall og opprør der forumet har skriftet adresse og forumeieren har blitt sendt i eksil, etter det som må kunne beskrives som webbaserte statskupp. ;)

Musikeren har fått klippet håret.

Gjest Shira :o)

Dere ler, dere, men det var opptil flere fnugg av sannhet i det der. ;)

Joda, men det er viktig å beholde humoren når det stormer som verst! ;o)

Hadde kjedet meg fordervet jeg, hadde jeg ikke fått litt action i ny og ne, og action fikk vi jo, he he.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1284896094' post='4438359]

Joda, men det er viktig å beholde humoren når det stormer som verst! ;o)

Hadde kjedet meg fordervet jeg, hadde jeg ikke fått litt action i ny og ne, og action fikk vi jo, he he.

Det er sant. Det har tatt av under disse diskusjonene.

Men mer har det vel egentlig ikke vært å vente fra en gjeng som gjorde opprør mot dol, og som til og med forsøkte å kuppe den svenske varianten av forumet. ;)

Annonse

Gjest Shira :o)

Det er sant. Det har tatt av under disse diskusjonene.

Men mer har det vel egentlig ikke vært å vente fra en gjeng som gjorde opprør mot dol, og som til og med forsøkte å kuppe den svenske varianten av forumet. ;)

Jeg har en liten diktaor i magen jeg, så jeg kjører på! ;o)

Eller, jeg skal ikke skryte på meg det egentlig, visst kan jeg bli sinna, men generelt er jeg ganske rund i kantene. Det kommer av latskap og redsel for høyt blodtrykk.

Andor, Grip, Rosanna, musikeren, Flisa, FlisGubben osv. Senere Shandy, Lion, Melaisa osv. Legen var Christaian Anker. Sør fikk passet påskrevet på den tiden. Det var mer interessant og større temperatur. Men allerede når jeg ble kasta ut for siste gang i 2006 var dol i ferd med å miste sin sjarm og identitet.....

Jeg vil si at høydepunktet var rundt årtusenskiftet - kanskje litt før.

Andor, Grip, Rosanna, musikeren, Flisa, FlisGubben osv. Senere Shandy, Lion, Melaisa osv. Legen var Christaian Anker. Sør fikk passet påskrevet på den tiden. Det var mer interessant og større temperatur. Men allerede når jeg ble kasta ut for siste gang i 2006 var dol i ferd med å miste sin sjarm og identitet.....

Jeg vil si at høydepunktet var rundt årtusenskiftet - kanskje litt før.

Til og med nostalgien var bedre før.

Annonse

Gjest AtHomeMom

Ja, klart det blir et tomrom etter Sør, så mange som han har klart å skremme bort. Får bare håpe at de som forlot dol pga ham nå vil oppdage at han er borte, og komme tilbake.

Det er et like stort problem med de som kaster seg over Sør og går til personangrep hver gang han skrev noe eller ble nevnt i en eller annen sammenheng (du blant annet), som at Sør kom med sine, tross alt, velformulerte argumentasjonsrekker.

Gjest AtHomeMom

'' hvis man ikke ønsker å diskutere med ham så holder man seg bare unna de trådene ;) ''

Hadde det bare vært så enkelt. Problemet er jo at man kan ikke engang starte en tråd uten at Sør etterhvert kommer med ett eller annet (som ikke engang nødvendigvis omhandler det tråden egentlig dreide seg om)

Men det er fullt mulig for de som ønsker det, å ikke svare ham, uansett hva slags tråd han kommenterer i. Det er en grunn til at trådene hvor Sør deltar blir for lange, og som regel slutter de med "det er jo ikke mulig å diskutere med deg, du gir deg jo aldri" - og vedkommende har da heller ikke gitt seg, så det blir litt med denne stenen og glasshuset:-)

Gjest AtHomeMom

Han er kunnskapsrik, så jeg føler jeg lærer mye av det han skriver. Klart han kunne moderert seg til tider, men jeg føler nesten det går minst like mye andre veien hos folk som ikke klarer å la ham være i fred...

Jeg er så fullstendig enig i det du skriver, Sør svarer som regel på alle svar til ham, og det er ikke bare hans skyld at trådene blir så lange. Det er ingen av partene som gir seg, men det er Sør som får skylda bestandig - til og med Webmaster klarte å peke ut han som syndebukken, når det i tillegg til stadighet er mennesker som går over i personangrep hver gang man ser nicket hans...

Dette er jo et kjerringforum. Det har folk syti over siden første gang jeg var her for snart 10 år siden. Selv mannfolka her inne blir kjerringer. Se på Musikeren. Langt hår og alt. På han har det til og med manifistert seg fysisk. For egen del er det nummeret før jeg produserer melk.

Og da har jeg ikke engang nevnt Sør.

Jeg tror for øvrig ingen burde ønske seg et mannfolkforum. Det er bare å søke på VGD, diverse fotballforum, osv. Menn er faktisk verre enn kjerrringer, der ukas dommerdiskusjon fort ender i utestengte brukere grunnet drapstrusler.

Tegningen under illustrerer det typiske mannfolkforum.

http://www.dagbladet.no/tegneserie/fagpratarkiv/tmp/810f02f4f55de88025f9cd72227f88c3.gif

Når det er sagt skjønner jeg at jeg har blitt vant til andre takter de siste tre årene. Jeg synes faktisk det er et helvetes liv her inne om dagen. Men det kommer kanskje av innleggsfrekvensen jeg har vært vant med, og at enhver diskusjon der noen har hevet stemmen har endt med at minst 3 brukere har takket for seg, før oppvasken har resultert i 3 nye frafall og opprør der forumet har skriftet adresse og forumeieren har blitt sendt i eksil, etter det som må kunne beskrives som webbaserte statskupp. ;)

Hvis dette er et kjerringforum, snakker vi om en urban og moderne lavkarboutgave av den tradisjonelle kjerringrollen. For de som får applaus her, er de som går ned 400 gram og skaffer seg vaskehjelp, ikke de som baker 7 slag til jul.

Men du virker nærmest kastrert i forhold til slik jeg husker deg for en del år siden?

Jeg fatter ikke hva folk klager over Sør for. De som synes han er slitsom kan enkelt og greit holde seg unna nicket hans.

For øvrig er det jo alle disse anonyme skruene (som for alt jeg vet er kun en person) som hele tiden forsøker å få ham igang, som er problemet. Hvis han ikke er aktiv på et par dager lager de til og med tråder som de vet vil trigge ham, for så å lage et par-tre tråder om hvor plagsom han er, eller insinuere i tråder som dette - som du gjør nå.

Dette har holdt på i 10 år, og enkelte av de som diskuterer Sør mest sitter til og med på andre forum og skryter av hvordan de forfølger mannen på nettet.

Jeg har sett sånne tråder på andre forum et par ganger. Det er så man ikke tror det man ser.

Når det gjelder Sør er det for øvrig ganske enkelt: Gi Sør gjennomtenkte svar, og han gir deg gjennomtenkte svar tilbake. Gi Sør et "åh, er det deg igen, jeg ler av deg!", og han gir ensetningssvar tilbake, og alle ser jo at han vinner. Disse han diskuterer med har ikke argumenter utover denne setningen der de "ler av ham!".

Sør vinner ikke alltid diskusjonen - han har bare lengst utholdenhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...