Gå til innhold

Gode gamle dager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• ShitDiddelyDo

11

• Holmes

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

''Men du virker nærmest kastrert i forhold til slik jeg husker deg for en del år siden?''

Jeg har fortsatt testikler, men i motsetning til musikeren, som antyder at han fråtser i egne innlegg fra før-i-tiden, får jeg lettere fyllenerver av å tenke på hva jeg lira av meg for fem år siden. ;)

Jeg forstår meg ikke på dere som ønsker godt voksne, kronisk sinte mannfolk, tilbake, og jeg kan i hvert fall ikke forstå deg som ønsker Shandy tilbake. Dette er uten sidestykke det ondeste mennesket jeg har sett på nettet, en kvinne som slo nedover, hetsa psykiatriske pasienter (og vi befinner oss på Doktor Online), og hang seg på enkelte nick hun hata, på mest personlige vis, åpenbart for å leve opp til sin mer intelligente helt, også nevnt over her, men helten hennes hadde noe Shandy må ha fått dunka ut av seg: Vett.

Nå syntes jeg det var litt artig å krangle selv, også med nevnte vesen, men jeg slo aldri nedover - noe Shandy gjorde.

Det blir som å hylle mobberen i skolegården fordi han tross alt lager liv.

Og disse andre folka dere hyller. Andor, f.eks. Jeg tror han ga seg før min tid, men han stakk hodet innom en gang i halvåret eller så, til unison jubel fra en del av dere. Jeg lurer på om han ble like pinlig berørt over denne typen oppførsel fra visse dolere som jeg ble da enkelte hele tiden hang seg på meg. Rart hvis han ikke ble det. De sier jo at folk blir klokere med åra, og denne fyren var betydelig eldre enn meg.

For ikke å snakke om Flisegubben. Herremin! Hvis dere savner ham er det vel strengt tatt bare å løpe inn på Antipsykforumet og se hvordan han herjer sammen med resten av den Israel-elskende fraksjonen til Vigrid. Han var faktisk innom Solsiden på en gjesteopptreden for et par år siden, og jeg tror det må ha vært den mest surrealistiske gjesteopptreden i historien. Ikke aner jeg hva som skjedde, men etter noen timer med hauger av innlegg der han tydeligvis ville provosere, stakk jeg på byen, kom tilbake noen timer senere, og halve forumet var slettet og avgangen fra et kjerringforum uten like der han åpenbart ikke hadde fått svarene han ønsket, var meldt.

Det er noe av det galeste jeg har sett på nettet noen gang.

Nå har jeg ikke alltid vært like god selv, så ved å kritisere disse tar jeg selvkritikk, for jeg var ikke så mye bedre enn et par av dem, og jeg holdt galskapen gående ved å diskuterte mye med dem (jeg likte å krangle), men i motsetning til hva tilfellet åpenbart er hos disse, funker klisjeen "klokere med åra" hos meg, og imotsetning til disse har jeg aldri slått nedover her inne.

Og jeg har heller ikke hyllet noen som har gjort det.

For øvrig finnes det ikke et forum hvor ikke gamle brukere sitter og syter over hvor mye bedre alt var før. Dere som har vært her lenger enn meg (og jeg tror jeg kom rundt 2000), klaget over hvor mye bedre det var tidligere allerede den gang, og det ble mimret og snakket om gamle brukere, treff og herlige tider den gang alt var solskinn.

Er dere klar over at dere har savnet denne mannen i 10 år nå?

Det blir omtrent som å hyle etter Drillo-comeback på landslaget og Eggen til RBK.

Fordelen er at det finnes andre forum der ute - sånn hvis man blir lei, noe jeg nylig ble, og var borte i rundt 3 år.

Og så kom jeg tilbake, reinkarnert som engel, og jeg gidder ikke henge meg opp i troll, idioti, og jeg klarer faktisk å droppe å svare i en diskusjon uten å få siste ordet, ergo har jeg kuttet ut mye av det jeg begynte å mislike med dol, blant annet endeløse kranglediskusjoner med nick som til slutt begynte å krangle med seg selv, for ikke å snakke om det faktum at jeg begynte å bli en parodi på meg selv - og med mange av mine gamle nykker satt på sidelinja, er det faktisk ikke så verst her.

Det blir fort hva man gjør det til selv.

Fyttifaen hvor klok jeg har blitt. :)

''Jeg forstår meg ikke på dere som ønsker godt voksne, kronisk sinte mannfolk, tilbake''

*he he* Enig!

Jeg vil helst vite minst mulig om testiklene dine, men bortsett fra det synes jeg du er inn på mye. Det eneste er vel at jeg har et mer positivt syn på shandy enn du har. Men jeg også synes det er ynkelig med folk som slår nedover og tråkker på andre.

Men dette med å bli voksen synes jeg du bare skal la ligge:-)

Jeg blir nok aldri ordentlig voksen. Det skal du ikke være redd for. ;)

Men du har åpenbart vokst litt du også. Det har ikke vært en eneste beskrivelse av funskjonene til ditt tarmsystem i hele denne lange tråden. ;)

Jeg blir nok aldri ordentlig voksen. Det skal du ikke være redd for. ;)

Men du har åpenbart vokst litt du også. Det har ikke vært en eneste beskrivelse av funskjonene til ditt tarmsystem i hele denne lange tråden. ;)

Nei, jeg ser flere savner det aspektet. Jeg beklager at det ikke var noe å berette akkurat nå, men jeg lover å komme tilbake til det så fort det er noe.

Annonse

Kjærringinnlegg i en alder av 24år ja.

Ditt innlegg er typisk gammelmannsinnlegg. Pinlig for deg.

Noen er kjerringer allerede fra tidlig pubertet av. Kjerring er en tilstand, ikke en alder.

Jeg synes ikke dette er pinlig. Synes tvertimot det er ganske morsomt:-)

Har du noe mer på lager?

Musikeren liker deg, Babette:-)

Og det hjelper selvfølgelig ikke å skrive om substansielle emner når ingen er interessert i substans. Det hjelper heller ikke hverken med høy kølle eller freske fraspark når prektigheten, som du selv så riktig kaller det, og selvhøytideligheten råder. Legg til en god dose dobbeltmoral, så blir det riktig bra:-)

*Logrer ivrig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...