Katt-ja Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde aldri gjort det, unntatt hvis såret oppførte seg veldig unormalt i ettertid. Men jeg er veldig sånn "det vil helst gå bra". Jeg er nok litt mer "hysterisk" enn deg, i alle fall når det dreier som en av "ungene". Men jeg ville heller aldri ha kommet på tanken om at et lite sår skulle sjekkes. Jeg er vel ikke vant til at sprøytespisser er noe man kunne ha stukket seg på....glad jeg bor der jeg bor, jeg ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Det ville personlig ikke falt meg inn å sjekke dette, men er du bekymret får du ta deg en tur til legen. Dog er jeg rimelig sikker på at det er totalt unødvendig. 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. september 2010 Forfatter Skrevet 20. september 2010 Nei, det er ingen grunn til å gjøre noe med dette. (Forutsetter at du ikke har endt opp med et infisert sår som ikke vil gro.) nei det er ikke noe sår lengre Men man vet jo aldri hva man kan komme på å tråkke på i oslo 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. september 2010 Forfatter Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde aldri gjort det, unntatt hvis såret oppførte seg veldig unormalt i ettertid. Men jeg er veldig sånn "det vil helst gå bra". såret synes ikke lengre men man vet jo aldri hva man kan ha tråkket på e.l 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. september 2010 Forfatter Skrevet 20. september 2010 Jeg er nok litt mer "hysterisk" enn deg, i alle fall når det dreier som en av "ungene". Men jeg ville heller aldri ha kommet på tanken om at et lite sår skulle sjekkes. Jeg er vel ikke vant til at sprøytespisser er noe man kunne ha stukket seg på....glad jeg bor der jeg bor, jeg ;-) hehe, man skal ikke føle seg for trygg i oslo. ganske ofte man ser sprøyter ligge på gata. synd man må gå rundt å bekymre seg for slike ting :/ 0 Siter
Gjest du er idiot Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Det er bare naturlig siden jeg er noe. Du er også noe, det er det som er det rare. idiot!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.