Gjest En tanke Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Hva er et samarbeid? Jeg tenker det betyr, at man sammen finner løsninger på et problem/en sak. En diskuterer hva som er rett løsning,bli enige og jobber ut fra det. Eller er det: Noen sitter å bestemmer hvordan ting skal være,og man retter seg etter det. Hvis ikke man gjør det,samarabeider man ikke? Hva er et godt samarbeid? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Jeg tenker at det kan være begge deler. Som kollegaer kan det være lurt å arbeide sammen om noe. Men som arbeidstaker kan det være lurt å rette seg etter det ledelsen har bestemt, og være samarbeidsvillig. Er man uenig, må man ta det opp med lederen sin. 0 Siter
Lizzih Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Å samarbeide synes jeg er at man sammen finner løsninger. Hvis man ikke blir enige om alt kan begge fire litt på sine gen krav. Ikke bare den ene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.