Gå til innhold

Middagsforslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lam får jeg tak i ja, men kan ikke huske å ha sett lammekjøttdeig noe sted? :)

Det var nesten ikke grenser for hva min Rimi hadde sist jeg var der. Det var lammekjøttboller, lammekarbonader, lammekjøttdeig, hele lammelår, lammelår i skiver, lammekoteletter, lammepølser, fårikålkjøtt av lam, lammeknoker og sikkert mere også. Det har normalt nesten ingen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gratinert tacogryte", dvs brunet kjøttdeig, smakstilsatt med tacokrydder og tilsatt bønner, mais og salsa, hatt oppi ildfast form og dekket med ost og gratinert. Servert med salat til.

Aller helst ville jeg lagt et tynt lag kesam eller rømme mellom kjøttet og osten, men der blir jeg nedstemt :-)

Høres godt ut, men slike blandede retter blir desverre nedstemnt her i huset :/

Skrevet

Høres godt ut, men slike blandede retter blir desverre nedstemnt her i huset :/

Velkjent problem!

Skrevet

Det hørtes faktisk veldig godt ut! Det ble stroganoff idag men noterer gresk mat til imorgen:)

Men hvor får man kjøpt lammekjøttdeig? Antar du lager kjøttbollene eller er de ferdiglagde?

Nå får man jo tak i billig lammekjøtt i fleng, så lån deg en kjøttkvern og lag selv og putt i frysen! http://epistel.no/blog/2010/04/ikkje-ver-flau-du-likar-sau/

Skrevet

Litt seint nå da - men vi hadde laksehamburgere, potet, salat og kålrabistappe :-)

Kjempegodt!

Laksehamburgerne kjøper vi på Europris, av alle steder...!

Skrevet

I dag skal jeg i hvert fall lage suppe til forrett. Blomkål, brokkoli og løk som moses med stavmikser og tilsettes smør (ikke margarin), melk eller fløte, buljong og krydder. Kjempegodt:-)

Skrevet

Jeg har skjønt at veldig mange synes fiskegrateng er veldig godt her inne, men det er vel noe av det kjedeligste jeg kan spise tror jeg :-) Det ble stroganoff idag og det smakte faktisk :-)

Fiskegrateng er rett og slett ikke godt. :-) Kjedelig også. :-)

Skrevet

Vi syns det er greit nok. :-)

Skrevet

Hjemmelaget er kjempegodt syns jeg :o)

Skrevet

Hjemmelaget er kjempegodt syns jeg :o)

Har vel aldri likt fiskegrateng.

Fikk serverthjemmelaget hos svigermor. Var mye bedre enn Findus sin, men helt klert ikke noe jeg vil spørre om å få servert ei gang til. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...