Gå til innhold

Ganske genialt - trafikksikkerhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest AtHomeMom
Skrevet

Jeg så den, og likte den i første omgang - men så tenker jeg at virkningen vil avta etterhvert som folk blir vant med at det tross alt bare er en optisk illusjon, og ikke et virkelig jente.

Skrevet

Jeg så den, og likte den i første omgang - men så tenker jeg at virkningen vil avta etterhvert som folk blir vant med at det tross alt bare er en optisk illusjon, og ikke et virkelig jente.

Ja, jeg tenkte også at virkningen vil avta. Men kan det bare hjelpe litegrann, i en liten periode, så er det jo bare positivt.

Skrevet

Tja, neste gang de ser et barn leke i veien vil de anta det er en illusjon og kjøre på?

Skrevet

Tja, neste gang de ser et barn leke i veien vil de anta det er en illusjon og kjøre på?

Nja - tror du det? ;o)

Skrevet

Nja - tror du det? ;o)

Ja, faren er vel stor?

Fint du så svaret, som jeg tydeligvis feilplasserte under AtHomeMom (skulle til deg).

Skrevet

Ja, faren er vel stor?

Fint du så svaret, som jeg tydeligvis feilplasserte under AtHomeMom (skulle til deg).

Jeg tror faktisk ikke det vil bli tilfelle, men vanskelig å forutse...

Skrevet

Jepp, en kjempefin måte å ta bort oppmerksomheten fra eventuelle unger langs veien. Øynene klistret på bildet og plunk, der forsvant lille Line under bilen.

Skrevet

Jepp, en kjempefin måte å ta bort oppmerksomheten fra eventuelle unger langs veien. Øynene klistret på bildet og plunk, der forsvant lille Line under bilen.

Ja, så klart. Hvis man _vil_ se mulige skrekkscenarier som kan oppstå, så klarer en alltids det.

Jeg ser heller at det kan virke preventivt på den måten at de som kjører ofte på strekningen (og som da selvfølgelig ganske snart er blitt klar over at dette er en illusjon), blir minnet på at det er mange barn i nærheten hver gang de kjører der og ser illusjonen. Og altså dermed sakker farten.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Det kan jo også være en mulighet:-)

Skrevet

Jeg tenkte at det kan oppstå farlige situasjoner fordi bilder vil bråbremse og få andre rævkjørere i baken.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Nja - tror du det? ;o)

Ja, det kan nok fort skje det, eller som nick skriver, ta oppmerksomheten vekk fra de virkelige barna som leker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...