Gå til innhold

Kan noen opplyse meg? Sjekking og sånt....

Anbefalte innlegg

''Men snakker vi om Facebook''"

Innledningsvis sier togli: ''Når man får hyggelige brev fra en bestemt fyr på FB/Nettby e.l. (jeg er ikke der for å sjekke opp noen) og svarer hyggelig tilbake... ''

Ah ok, nei jeg tenker på facebook som noe helt annet.

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• ShitDiddelyDo

10

• morsan

8

• Holmes

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg ville fortsatt å svare høflig. Om du føler vedkommende viser mer enn normal interesse, så kan du evt. ikke svare, eller sende en melding om at du blir litt forvirret av meldingene hans, og gjøre klart at du ikke er interessert i noe utover vennskap.

Gjest Kutt han ut

Ojsann, skal si jeg har mye å lære ;-/

Problemet akkurat nå er at det er en som kjenner flere av søskenbarna mine som prater med meg på Nettby. Trivelig fyr på alle måter og vi har prata om felles kjente osv... Er vel en ukes tid siden han tok kontakt første gang... I kveld begynte han å kommentere de fine bildene av meg og først da ringte bjella :-/

Men hvordan avslutter jeg dette nå da? :-/

Er virkelig imponert over hvor snille folk er.Forstår at jeg må være ganske kald, for jeg tror ikke en gang tanken hadde streifa meg om jeg såret noen eller ikke på et sånt nettsted.

Jeg ville fortsatt å svare høflig. Om du føler vedkommende viser mer enn normal interesse, så kan du evt. ikke svare, eller sende en melding om at du blir litt forvirret av meldingene hans, og gjøre klart at du ikke er interessert i noe utover vennskap.

Jeg tror kanskje han skjønte hintet.. Han kommenterte bildene mine voldsomt positivt og det hoppa jeg galant over når jeg svarte ;) Svarte bare hyggelig på andre ting... så nå virker det som det har roa seg litt ;)

Er virkelig imponert over hvor snille folk er.Forstår at jeg må være ganske kald, for jeg tror ikke en gang tanken hadde streifa meg om jeg såret noen eller ikke på et sånt nettsted.

Det verste jeg vet er å såre noen.... Og ja..jeg er full av empati. Det kan være slitsomt, men tror det er flere fordeler med det enn ulemper ;)

Annonse

Jeg tror kanskje han skjønte hintet.. Han kommenterte bildene mine voldsomt positivt og det hoppa jeg galant over når jeg svarte ;) Svarte bare hyggelig på andre ting... så nå virker det som det har roa seg litt ;)

Da har du tydeligvis gitt tydelige nok signaler :)

Jeg synes det er naturlig å svare hyggelig på slike henvendelser, så lenge det bare er vanlig konversasjon. Men blir han flørtete eller kontakter deg hver dag, kan du jo gjerne la være å svare litt. Blir han helt direkte flørtete kan du jo svare noe sånt som at du føler deg usikker på hva han vil, men at han bør vite at du ikke er interessert i noe mer.

Synes det er trist, og litt typisk norsk, om vanlig høflighet blir tolket som man er interessert i et forhold. Ikke rart utlendinger synes nordmenn er fjerne og kalde...

''Synes det er trist, og litt typisk norsk, om vanlig høflighet blir tolket som man er interessert i et forhold.''

Enig.

Men samtidig tar jeg forbehold mot at slike henvendelser via sosiale medier kan bli litt for voldsomme;-) Jeg har jo ikke annen erfaring enn fra sosial omgang i RL *he he* Og jeg har også blitt tatt for å være interessert i menn som jeg absolutt ikke har vært interessert i, og etter min mening heller ikke har flørtet med, og jeg synes ikke slikt er så stas. Litt sjenert, serru..

Hmm, vet ikke helt... fikk svar igjen nå..med noen antydninger.. og nå sa jeg sannheten (på en hyggelig måte) :)

''Hmm, vet ikke helt... fikk svar igjen nå..med noen antydninger.. og nå sa jeg sannheten (på en hyggelig måte) :)''

Du burde ventet på det artige runkebildet som til syvende og sist kommer.

En jeg kjenner viste meg bilder av en fyr hun så smått hadde flørtet med. Ikke bare bilder, men videoopptak hvor han runka. Sånn sendte han henne i hytt og vær.

Det spesielle er at fyren er dommer i en idrett jeg følger, så nå klarer jeg ikke se på ham på samme måte mer.

Selv oppegående folk som med jevne mellomrom er i pressen kan være spinnville! :)

''Hmm, vet ikke helt... fikk svar igjen nå..med noen antydninger.. og nå sa jeg sannheten (på en hyggelig måte) :)''

Du burde ventet på det artige runkebildet som til syvende og sist kommer.

En jeg kjenner viste meg bilder av en fyr hun så smått hadde flørtet med. Ikke bare bilder, men videoopptak hvor han runka. Sånn sendte han henne i hytt og vær.

Det spesielle er at fyren er dommer i en idrett jeg følger, så nå klarer jeg ikke se på ham på samme måte mer.

Selv oppegående folk som med jevne mellomrom er i pressen kan være spinnville! :)

Hehe, ;)

Han der er kompis av fetteren min, så jeg tror han holder seg i skinnet ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...