Gjest laffen den andre Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Vitsen må du skape selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Det er ingen vits med noe, så det er bare å gjøre det beste ut av det, og forsøke å ha det litt gøy og hyggelig. Før du vet ordet av det er du dau! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Vitsen er vel å spre genene sine? :-P ''Vitsen er vel å spre genene sine? :-P'' Enkelte mener nok at dette er vitsen med livet. Jeg er motstander av å fly rundt som noen vannspreder med løpetid, og føler intet behov i den retning. Verden er overbefolket av skruer nok som den er om det ikke skal poppe opp små SDDer her og der i tillegg. Bruk prevensjon! Det er mitt motto. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Prevensjon er tingen, da øker eksponeringsraten, men man kan godt jukse litt med den, stikke noen små huller i gummien... Intet problem når man er plaget av ekstremt raskt utløsning. Det er ingen som rekker å lage høl i løpet av tiden det tar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 ...med å stille dette spørsmålet i en eller annen variant ca en gang i måneden? 0 Siter
Gjest du bidrar å mate han selv........... Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 ...med å stille dette spørsmålet i en eller annen variant ca en gang i måneden? ...... med å svare på di spørsmålene hans da 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jommen sa jeg smør! :-P Nei, det er det jeg som gjør! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Smør på flesk... Husk at det er bedre med en kråke i peisen i ti på taket. 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Nå må du ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, da! Kan jo hende du kaster stein i glasshus. For gresset er jo alltid grønnere på den andre siden... Dette er som å kaste perler for svin. 0 Siter
Gjest du bidrar................. Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Mate? Så nedlatende. ja.mate!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.