Gå til innhold

Hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen vits med noe, så det er bare å gjøre det beste ut av det, og forsøke å ha det litt gøy og hyggelig.

Før du vet ordet av det er du dau!

Skrevet

Vitsen er vel å spre genene sine? :-P

''Vitsen er vel å spre genene sine? :-P''

Enkelte mener nok at dette er vitsen med livet. Jeg er motstander av å fly rundt som noen vannspreder med løpetid, og føler intet behov i den retning.

Verden er overbefolket av skruer nok som den er om det ikke skal poppe opp små SDDer her og der i tillegg.

Bruk prevensjon! Det er mitt motto.

Skrevet

Prevensjon er tingen, da øker eksponeringsraten, men man kan godt jukse litt med den, stikke noen små huller i gummien...

Intet problem når man er plaget av ekstremt raskt utløsning. Det er ingen som rekker å lage høl i løpet av tiden det tar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

...med å stille dette spørsmålet i en eller annen variant ca en gang i måneden?

Gjest du bidrar å mate han selv...........
Skrevet

...med å stille dette spørsmålet i en eller annen variant ca en gang i måneden?

...... med å svare på di spørsmålene hans da

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Jommen sa jeg smør! :-P

Nei, det er det jeg som gjør!

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Smør på flesk...

Husk at det er bedre med en kråke i peisen i ti på taket.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Nå må du ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, da! Kan jo hende du kaster stein i glasshus. For gresset er jo alltid grønnere på den andre siden...

Dette er som å kaste perler for svin.

Gjest du bidrar.................
Skrevet

Mate? Så nedlatende.

ja.mate!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...