Gå til innhold

kan en ting bare bli borte vekk?

Anbefalte innlegg

jeg bor i et kollektiv og har et rom som er på 14 kvadrat. Jeg har klart å miste det ene og det andre. Nå er det en cd-spiller som er helt vekk. jeg har lett ALLE steder. Den er ikke noen steder. Kan noe oppløses i luften, smuldre opp osv? Er det noen fysiske lover som kan forklare dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353580-kan-en-ting-bare-bli-borte-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting dukker opp på de mest utrolige steder, selv om du nettopp har lett der.

Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet, og jeg for min del tror det går en spøkefull jævel av en ånd rundt og humrer mens han hjemmer tinga våre.

Noen av oss har nok en skytsengel som tidvis kjeder seg, og derfor gjemmer unna ting. Det gjelder derfor å få kontakt med denne, f.eks. via kurs eller skoler. Det åpner også opp for en del artige jobbtilbud når du kan skilte med Master in Angels.

I disse dager finnes det uansett måter å finne fram til bortkomne ting.

Som sangen sier:

Who ya gonna call? Snåsamannen!

For de som tror på slikt så sies det at "de døde" liker å erte oss vanlige dødelige ved å gjemme bort elektriske saker ;)

For en tid tilbake satte jeg vekkerklokka i vinduskarmen på badet. Når jeg skulle sette den tilbake til nattbordet var den borte.... Jeg og barna lette og lette overalt. Jeg endevendte nattbordskuffene og tok opprydning i dem samtidig.., men ingen vekkerklokka var å se.

Det endte med at jeg måtte skaffe meg en ny.. Noen uker senere skulle jeg hente noe i nattbordskuffa og der lå den gamle vekkerklokka rett foran nesa mi.......

Gjest Nickløsheletiden

For de som tror på slikt så sies det at "de døde" liker å erte oss vanlige dødelige ved å gjemme bort elektriske saker ;)

For en tid tilbake satte jeg vekkerklokka i vinduskarmen på badet. Når jeg skulle sette den tilbake til nattbordet var den borte.... Jeg og barna lette og lette overalt. Jeg endevendte nattbordskuffene og tok opprydning i dem samtidig.., men ingen vekkerklokka var å se.

Det endte med at jeg måtte skaffe meg en ny.. Noen uker senere skulle jeg hente noe i nattbordskuffa og der lå den gamle vekkerklokka rett foran nesa mi.......

Du er bare like distre som meg :-) Dette har du nok gjort selv, men du husker det ikke.

Annonse

Annonse

kanskje det. Men er kleptomane spesielt begeistret for fjernkontroller og bærbare cd-spillere?

har du kikket bak madrassen/sofaputene eller hva du nå har for et møbel å sitte/ligge i.

fjernkontroller har ikke kommet bort hos meg, men Jeg finner mobilen min inni klesskapet rett som det er..(fordelen med telefonen er at det er mulig å ringe den opp for å lokalisere hvor den er) eller på et annet rom fordi jeg har hatt den med meg et annet sted. Har tilogmed funnet den i kjøleskapet ;-)

''kan en ting bare bli borte vekk?''

Svaret på dette er definitivt JA. Her forsvinner ting rett som det er. Den enste løsningen for å finne det igjen er å begynne å lete etter noe annet du savner. Da dukker den opp igjen på den mest usannsynlig plassen som tenkes kan.

Jeg lette etter brillene mine, som var forsvunnet på den mest merkelige måte. Jeg visste at jeg hadde lagt dem på stuebordet, men der var de ikke. Etter å ha lett en lengre stund lurt dattera på hva jeg lette etter. Spurte om hun hadde sett brillene mine. Da lo hun hjertlig og sa at det visste hun veldig godt, for de hadde jeg på meg!

Altzheimer light? Ja, så absolutt.

Jupp ;)

(men ikke si det til nickløsheletida eller sør!!!)

''men ikke si det til nickløsheletida eller sør!!''

De kommer sannsynligvis til å skylde på vitenskapsmenn. Akkurat som om vitenskapsmenn ikke har bedre ting å fordrive tida med enn å løpe rundt og flytte på vanlige folks ting.

Gjest Nickløsheletiden

''men ikke si det til nickløsheletida eller sør!!''

De kommer sannsynligvis til å skylde på vitenskapsmenn. Akkurat som om vitenskapsmenn ikke har bedre ting å fordrive tida med enn å løpe rundt og flytte på vanlige folks ting.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...