Gå til innhold

Angrepille som ikke har virket?

Anbefalte innlegg

Gjest Itte nå, nei

Har det hendt med noen her inne? Lurer på hvordan det forløp..

Hadde sex for ca en måned siden, tok angepille påfølgende dag. Pleier å få migrene ved eggløsning og slik hodepine fikk jeg noen dager senere, og også en menstruasjonsaktig blødning ca mensen var forventet, ikke så kraftig som vanlig, men likevel normal blødning.

Begynner nå å lure på om jeg kan være gravid. Har vært mye kvalm i det siste, for det meste tidlig på dagen. Veldig trøtt også, ligger stort sett og døser på sofaen. Skal til legen på fredag, så skal selvfølgelig sjekke det da, men lurte på om noen har erfaringer med virkninger og bivirkninger etter angrepille og som kanskje kjenner igjen dette?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353594-angrepille-som-ikke-har-virket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Itte nå, nei

Angrepille er ingen abortpille. Angrepillen utsetter bare eggløsningen et par dager. Har du samleie i det du får eggløsning, er det med andre ord for sent men angrepille..

Har ei venninne som ble gravid tross angrepille.

Kanskje ikke helt det jeg ville høre. *sukk* Men det er jo selvfølgelig ikke din feil, så takk for at du svarte :)

Kanskje ikke helt det jeg ville høre. *sukk* Men det er jo selvfølgelig ikke din feil, så takk for at du svarte :)

Mange av bivirkningene ved angrepillen er derimot de samme som symptomene på graviditet. De vil også kjennes sterkere dersom du går å tenker mye på det. Selv blir jeg både kvalm, får murringer og mellombødninger ved inntak av angrepille.

Så ikke ta "sorgene" på forskudd!

Gjest Itte nå, nei

Mange av bivirkningene ved angrepillen er derimot de samme som symptomene på graviditet. De vil også kjennes sterkere dersom du går å tenker mye på det. Selv blir jeg både kvalm, får murringer og mellombødninger ved inntak av angrepille.

Så ikke ta "sorgene" på forskudd!

Tenkte liksom at faren var over da jeg fikk blødning.. Men så hang jeg over klosettet her en dag og ropte på elgen, og da kom det fra svigerinna mi "er du gravid?". Tanken hadde ikke slått meg før da.. Men som du sier, symptomer kan forsterkes. Og jeg har jo hatt UVI og slikt nå, så det er vel mange grunner til å være kvalm.

Takk igjen, skal ikke ta sorgene på forskudd, det er jo straks fredag, får være rolig til da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...