Gjest snart spa Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Skal på spa snart, og skjønner det er delt meninger om boblebad, for å si det forsiktig. Jeg er ikke gravid, har pr nå ingen rifter eller sår, og skal jo dusje/bade både før og etter boblebadet. Skal på et velrennomert spa-hotell, vært der før og ikke opplevd noe begativt ifb boblebad. Men hva sier dere, æsj eller splæsj? :-) 0 Siter
Gjest Gurijenta Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Det er ingen som bæsjer i et boblebad, så vidt jeg vet. 0 Siter
Gjest hiroshima Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Er jo en grunn til at de har klor i badebassengvann... Men tror ikke vi skal være så hysteriske. Har enda til gode å høre om noen som har blitt syke eller dødd av å bade i boblebad. Badekaret blir jo som regel renset og desinfisert mellom hver gang det blir brukt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg nyter å sitte i boblebad. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Boblebad er deilig - kos deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.