Gå til innhold

Ulike søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn.De har helt sikkert noen felles trekk, men samtidig har jeg to helt blonde barn med blå øyne og to med mørkt hår og brune øyne. Når det gjelder personligheten, er de veldig forskjellige. Det kommer veldig klart fram nå, når det er aktuelt med yrkesvalg.

Fra min barndom husker jeg et tvillingpar, to jenter der den ene var helt blond, den andre mørk. Så ulike at de ikke ble tatt for å være søsken.

Bobsey-tvillingene? ;)

http://www.beaugrande.com/Bobbsey%20Twins.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest my brother
Skrevet

Broren min er veldig ulik meg, jeg fant ut da jeg var 10 år at vi ikke hadde samme far :) Foreldrene mine visste det jo hele tiden.

Men han var fortsatt broren min, så aldri på han som en halvbror, han var der før jeg kom.

Skrevet

Apropos frekke kommentarer fra ukjente... På bussen i sa noen, angående datteren min på fire måneder: "Hun var feit, ja! Tror du hun blir tynnere når hun begynner å krabbe?" ;)

Jeg fikk ikke kommentarer om rund baby fra ukjente, men irriterte meg over at især svigermor snakket om det.

Men i retrospektiv har jeg ikke noe problem å se at han var en skikkelig rullepølse som liten baby;-) Lignet litt på Carsten Byhring! *he he*

Heldigvis er han ikke slik nå :-)

Skrevet

Da mine barn var helt små og vi typisk var på en lekeplass fikk jeg flere ganger spørsmål fra ukjente om barna hadde samme far(!). Det vet jeg med sikkerhet at de har! :-)

En dame jeg kjenner fikk samme spørsmål fra personalet på fødeavdelingen/barsel. Hun er lys og blåøyd, hennes eldste likeså, mens hennes yngste er mørkhåret og brunøy,d slik som faren med aner fra sydeuropa.

Men det komiske er at guttene ligner på hver sin forelder fargemessig, så ligner de på den andre forelderen i ansiktstrekkene;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...